Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

و ایضا، بهبود کیفیت نان رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان نان ایران گفت: بر اساس آمار بازرسی وزارت جهاد کشاورزی در طول ۳ ماه گذشته حدود ۱۵۰۰ پرونده کم فروشی نان به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است. لزومیان با بیان اینکه...

رئیس اتحادیه: فروش کیلویی نان راهی برای مقابله با کم فروشی است

بورس24 : رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان نان ایران گفت: بر اساس آمار بازرسی وزارت جهاد کشاورزی در طول ۳ ماه گذشته حدود ۱۵۰۰ پرونده کم فروشی نان به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان نان ایران گفت: فروش کیلویی نان به جای فروش عددی، راهی برای مقابله با کم فروشی و بهبود کیفیت نان است. 

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان نان ایران در گفتگویی گفت: فروش کیلویی نان به جای فروش عددی، به عنوان پیشنهادی برای مقابله با کم فروشی و بهبود کیفیت نان چند باری در کشور مطرح شده اما، هیچگاه تا این اندازه جدی نبوده است. 

وی با بیان اینکه سالهاست فروش کیلویی نان در نانوایی‌های صنعتی اجرا می‌ شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، افزود: اجرای این طرح در نانوایی‌های سنتی در بالا بردن کیفیت نان و جلوگیری از تخلفات احتمالی بسیار مؤثر است. 

لزومیان با بیان اینکه دلیل جدی شدن اجرای طرح فروش کیلویی نان، اصلاح نظام یارانه و آزادسازی قیمت آرد است، تصریح کرد: آزادسازی قیمت آرد منجر به افزایش تخلفاتی مانند کم فروشی شده است که به زیان مصرف کننده است. 

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان نان ایران گفت: بر اساس آمار بازرسی وزارت جهاد کشاورزی در طول ۳ ماه گذشته حدود ۱۵۰۰ پرونده کم فروشی نان به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است. 

لزومیان ادامه داد: با توجه به اینکه در اصلاح نظام یارانه‌ ای در حوزه آرد و نان، یارانه به مصرف کننده می‌ رسد، فروش کیلویی نان یک فضای رقابتی بین نانوایان از نظر کیفی ایجاد می‌ کند. 

وی افزود: برای اجرای طرح فروش کیلویی نان، شرکت‌ های فعال در زمینه توسعه سیستم‌ های یکپارچه پرداخت اعلام آمادگی کردند تا، ترازو و دستگاه پز که متصل به هم هستند را در اختیار نانوایان قرار دهند.

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24