Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

با در نظر گرفتن اتمام معاملات عموم نمادهای بازار در بازه‌های مثبت به ویژه در نمادهای شاخص‌سازی همچون نمادهای پالایشی، برای فردا نیز می‌توان حداقل در ساعات ابتدایی با توجه به رشد اخیر قیمت‌ها در مبادلات جهانی و همچنین پیش‌بینی تداوم این رشد و همسو با افزایش نرخ دلار، معاملات را با تحرکات سمت تقاضا و با روند رو به جلوی قیمت‌ها پیش‌بینی نمود. اما با در نظر گرفتن تعطیلات پیش رو، می‌توان ادامه معاملات فردا را محتاطانه‌ و متعادل و با نوسانات شاخص کل برآورد کرد...

پیش بینی وضعیت بورس در روز یازدهم خرداد / تِرید با چاشنی احتیاط

بورس24 : با افزایش نرخ دلار و بازگشت آن به کانال 31 هزار تومان و همسو با افزایش نرخ کامودیتی‌ها به ویژه نفت خام با بهبود چشم‌انداز تورمی آمریکا تحت تأثیر اعمال سیاست‌های انقباضی طی ماه‌های اخیر و همچنین رشد سریع قیمت نفت با انتشار خبر تصمیم اروپا به افزایش تحریم‌های روسیه، معاملات امروز نیز کم حجم و با روند صعودی قیمت‌ها دنبال شد.

البته در ساعات پایانی معاملات با توجه به فرصت‌های خروج ایجاد شده در پی رشد قیمت بسیاری از نمادها و همچنین با در نظر گرفتن ریسک‌گریزی سهامداران و سرمایه‌گذاران به منظور اجتناب از زیان‌های احتمالی در روزهای تعطیل پیش رو، در برخی نمادها شاهد افزایش نسبی تحرکات عرضه و عقب‌نشینی تقاضا بودیم.

بدین‌ترتیب در انتهای معاملات شاخص کل و هم وزن به ترتیب با افزایش 0.3 درصدی و 0.7 درصدی روبرو شدند.

اما آنچه که واضح است عموم سهامداران تمایلی به فروش ندارند و بورس در یک روند ملایم و کند قرار گرفته‌است. دلار روند افزایشی دارد و به نوعی با رصد بازارهای طلا، سکه و دلار به این نتیجه می‌رسیم که سرمایه‌گذاران به دنبال راهی برای در امان ماندن از موج تورمی پیش رو و کاهش ارزش سرمایه خود هستند.

بدیهی است که این نقدینگی می‌تواند با کمی تاخیر راهی بازار سرمایه شود. چنانکه می‌دانیم بازار سهام از دلار آزاد عقب مانده و با اینکه مبنای تسعیر ارز و یا مصارف ارزی شرکت‌ها نرخ نیماست اما طبیعتاً در صورت رشد نرخ دلار دیر یا زود با رشد نرخ نیما روبرو خواهیم شد و آنجاست که با انعکاس آن بر قیمت سهام، بازدهی مناسبی نصیب سرمایه گذاران خواهدشد.

با این حال با در نظر گرفتن اتمام معاملات عموم نمادهای بازار در بازه‌های مثبت به ویژه در نمادهای شاخص‌سازی همچون نمادهای پالایشی، برای فردا نیز می‌توان حداقل در ساعات ابتدایی با توجه به رشد اخیر قیمت‌ها در مبادلات جهانی و همچنین پیش‌بینی تداوم این رشد و همسو با افزایش نرخ دلار، معاملات را با تحرکات سمت تقاضا و با روند رو به جلوی قیمت‌ها پیش‌بینی نمود. اما با در نظر گرفتن تعطیلات پیش رو، می‌توان ادامه معاملات فردا را محتاطانه‌ و متعادل و با نوسانات شاخص کل برآورد نمود.

مشاهده گزارش کامل چشم انداز بورس فردا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24