Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پیش‌ بینی می‌ شود که در آخر خرداد ماه درآمد مجموعه به 98 میلیارد تومان برسد پیش‌ بینی از درآمد عملیاتی سال آینده، 680 میلیارد تومان درآمد کمیسیون است به گفته منشی‌ پور همچنان ظرفیت 5 تا 6 میلیون سفر در کشور خالی است، که می‌ توان از این پتانسیل استفاده کرد و به طور مشخص تاکسی اینترنتی می‌ تواند آن را جذب کند...

مدیر عامل تپسی در دومین نشست خبری عرضه اولیه: در سه ماه آینده به 13 شهر دیگر وارد خواهیم شد

بورس24مدیر عامل تپسی در دومین نشست خبری یک دیدار یک عرضه ویژه این شرکت با اشاره به اینکه هدف از عرضه اولیه تپسی تامین مالی و سرمایه‌ گذاری است، گفت: بازار سرمایه برای شرکت ما پتانسیل‌ های بالایی دارد. توسعه جغرافیایی برای تپسی از اهم برنامه‌ های ما برای سال آینده است که نیاز به سرمایه‌ گذاری دارد. 

او ادامه داد: عرضه اولیه به این ترتیب برنامه‌ ریزی شده که در ابتدا 5 درصد عرضه می‌ شود و سهامداران تعهد دارند که همه درآمد آن را به شرکت برگردانند و با فاصله در قدم دوم سلب حق تقدم خواهد بود که آن هم قرار است، همه تامین مالی به شرکت برگردد. 

به گفته منشی‌ پور همچنان ظرفیت 5 تا 6 میلیون سفر در کشور خالی است که می‌ توان از این پتانسیل استفاده کرد و به طور مشخص تاکسی اینترنتی می‌ تواند آن را جذب کند. از این رو سایز بازار کماکان بزرگ است. برای همین موضوع نیاز به سرمایه‌ گذاری وجود دارد.

وی افزود: کم شدن و از بین رفتن پاندمی کرونا در درآمد ما اثرگذار است. در تابستان گذشته 58 میلیارد تومان درآمد داشتیم که این رقم در زمستان به 91 میلیارد تومان رسید و پیش‌ بینی می‌ شود در آخر خردادماه به 98 میلیارد تومان برسد.

او گفت: در یک ماه گذشته به 5 شهر جدید وارد شدیم و خدمات ارائه می‌ دهیم و در سه ماه آینده به 13 شهر دیگر وارد خواهیم شد. سال گذشته 266 میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشتیم و پیش‌ بینی ما از درآمد عملیاتی سال آینده 680 میلیارد تومان درآمد کمیسیون است. 

در ادامه این نشست خبری، محمد رضا صالحی مقدم نماینده سهامدار عمده تپسی با تاکید بر اهمیت تنوع‌ بخشی به صنایع موجود در بازار سرمایه عنوان کرد: تپسی به خاطر اولین بودن در ورود به بازار سرمایه با چالش‌ های زیادی رو به‌ رو بود. متقاعد کردن نهادهای مختلف در کشور برای شرکتی که دارایی‌ های نامشهود دارد، کار سختی بود.

او همچنین ابراز امیدواری کرد ورود تپسی به بازار سرمایه فتح بابی برای حضور سایر شرکت‌ های تکنولوژی‌ محور به این بازار باشد. 

گفتنی است، در ادامه نمایندگان نهادهای مالی مختلف اعم از کارگزاری‌ ها، شرکت‌ های تامین سرمایه، مشاور سرمایه‌ گذاری، صندوق‌ ها و ... سوالاتی در خصوص نحوه ارزش‌ گذاری تپسی، جزئیات خدمات‌ رسانی تپسی و ریسک‌ های مترتب بر این شرکت، تاثیر تورم بر میزان سفرها و درآمدهای این شرکت و ... مطرح کردند، که مدیران تپسی نیز به این سوالات پاسخ دادند.      

عکس

عکس

عکس

  عکس

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24