Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس 24 : یک کارشناس بازارهای مالی معتقد است که بیت کوین کف سازی کرده است. مهران رضوانی کارشناس بازار سرمایه در برنامه زنده «چبورس» با اشاره به روند حرکتی و معاملات در بازار رمز ارزها به مخاطبان بورس 24 اظهار داشت: بیت کوین در حال کف سازی بوده و با نگاه مثبت می توان گفت که در حال تثبت خود در رقم 33 هزار دلار است.

پول از بورس به بازار رمزارز نبرید!

بورس24 : یک کارشناس بازارهای مالی معتقد است که بیت کوین کف سازی کرده است.

مهران رضوانی کارشناس بازار سرمایه در برنامه زنده «چبورس» با اشاره به روند حرکتی و معاملات در بازار رمز ارزها به مخاطبان بورس24 اظهار داشت: بیت کوین در حال کف سازی بوده  و با نگاه مثبت می توان گفت که در حال تثبت خود در رقم 33 هزار دلار است.

قیمت و ریسک بالا

وی تاکید کرد: بیت کوین ارزش بالایی پیدا کرده و همین نکته باعث شده تا نگاه معامله گران به این رمز ارز، ریسکی باشد وکمتر  خریداری شود.

این کارشناس بازار رمز ارز به ایجاد کندل صعودی بیت کوین در هفته گذشته  اشاره کرد و گفت: هرچند ارزش بیت کوین به 29 هزار دلار رسیده ، اما نتوانست به 33 هزار دلار برسد.

وی دلایل این عدم توفیق بیت کوین را ناشی از اخبار و رخدادهای بین المللی دانست و افزود: جنگ اوکراین در این زمینه اثرگذاری بسیاری داشته اما معامله گران می توانند در محدوده 27 هزار دلاری، نوسان کوتاه مدت حتی 15 دقیقه ای خوبی اخذ کنند.

فیوچرز همچنان پرخطر

رضوانی بازار فیوچرز را همچنان پرریسک عنوان کرد و گفت : از این بازار دوری کنید ، اما می توانید در بازار نقدی با نرخ پایین خریدهای پرسودی داشته باشند.

وابستگی بازار به بیت کوین

وی پیشنهاد داد: هرچند بازار بازار کل رمز ارزها  نزولی است اما هم اکنون وابستگی بسیاری با ارزش بیت کوین دارد به طوری که می توان نوسان خوبی اخذ کرد.

این کارشناس بازار رمز ارزها رشد نوسانی بازار را ناشی از عرضه آلت کوین ها ارزیابی می کند به طوری که باید در معاملات نگاه ریسکی داشت تا بازار به خود گارد صعودی بگیرد.

 برای اطلاع از آخرین اخبار بورس روی لینک کلیک کنید↪️

برای  مشاهده دلیل  افت بازار بورس روی لینک کلیک کنید↪️

برای اطلاع از نقشه بازار بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

وی افزود: به دلیل بالا بودن سرعت عرضه آلت کوین ها بازار به سمت ترس حرکت دارد.

ماندگاری در بورس

رضوانی در پاس به سوال مخاطبان بورس24 به منظور خروج سرمایه از بورس و ورود به بازار رمز ارزها گفت: ارزش دلار رشدی ریسکی دارد که بیت کویین را متاثر می کند و نوسان این رمز ارز بر کل بازار تاثیر دارد بنابراین  بورس همچنان امن تر بوده و بهتر است تا سرمایه را از بورس به جهت خرید رمزارز ، خارج نکرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24