Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

معاونت نظارت بازار فرابورس در نامه ای به صندوق های سرمایه گذاری که می خواهند سهام تپسی را بخرند، خواستار توجه آن ها به شش نکته شده است.

هشدارهای شش گانه فرابورس درباره عرضه سهام تپسی

بورس24 : معاونت نظارت بازار فرابورس در نامه ای به صندوق های سرمایه گذاری که می خواهند سهام تپسی را بخرند، خواستار توجه آن ها به شش نکته شده است.

یکی از نکات این است که حتما باید گزارش ارزش گذاری را مطالعه کرده و در خرید سهام تپسی، صلاح سهامداران را رعایت کنند.

ضمن اینکه اعلام شده این خرید، عملا پذیره نویسی است و پس از آن نماد بسته می شود تا افزایش سرمایه اعمال شده و پس از آن سهام قابل معامله شود. با این حساب پس از پذیره نویسی، نماد به مدت چند ماه قابل معامله نخواهد بود.

علاوه بر این، خریداران تپسی باید اقرار نامه ای را امضا کنند که در آن نوشته شده است:

اینجانبان............. و................... به شماره ملی................ و................ به عنوان نمایندگان و صاحبان امضای مجاز صندوق .............. ضمن اظهار اطلاع و پذیرش ریسک‌های سرمایه‌گذاری در شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس (سهامی عام) از جمله امکان اخلال در بازگشایی نماد معاملاتی پس از عرضه اولیه و بالتبع اخلال در افزایش سرمایه از طریق سلب حق تقدم، به دلیل احتمال تاخیر در وصول پاسخ استعلامات قانونی تعهد شده از سوی نمایندگان شرکت فوق و یا عدم انطباق وضعیت شرکت با مقررات و الزامات مذکور در قانون اجرای سیاست¬های کلی اصل 44 قانون اساسی و همچنین الزامات مربوط به حفاظت از اطلاعات کاربران، داده¬ها امنیت سامانه‌ها و زیرساخت‌های فنی و اطلاعاتی حسب تشخیص مراجع ذیصلاح (مرکز ملی رقابت و معاونت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات) و همچنین ابراز آگاهی از ممنوعیت صندوق مورد نمایندگی اینجانبان در مشارکت در افزایش سرمایه به خاطر سلب حق تقدم از آن و بالتبع کاهش میزان درصد مالکیت این صندوق در شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس، عدم امکان انجام معامله تا زمان ثبت افزایش سرمایه و اعمال سیستمی آن، تعهد می‌نماییم گزارش ارزش‌گذاری یا تحلیل سهام شرکت مذکور را تهیه کرده تا حسب اعلام و درخواست سازمان بورس یا فرابورس به ایشان ارائه داده و در خرید سهام عرضه شده، غبطه و صلاح دارندگان واحدهای صندوق مورد نمایندگی خود را رعایت کرده و از هرگونه رفتار هیجانی در خرید سهام فوق پرهیز نماییم.

تپسی

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24