Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مقابل زیاده خواهی غرب در مذاکرات از اقتدار کشور استفاده می‌ کنیم حسین امیر عبداللهیان امروز برای بررسی مسائل مربوط به مذاکرات در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یافت و در جمع خبرنگاران گفت...

وزیر امور خارجه: آسایش و رفاه ملت ایران برای ما مهم است

بورس24وزیر امور خارجه گفت: هرگاه طرف مقابل ایران در مذاکرات هسته‌ای زیاده خواهی کرده از ابزارها و اقتدار کشور استفاده کردیم تا بداند منافع و آسایش و رفاه ملت ایران برای ما مهم است و در این زمینه به تمام تلاش خود ادامه می‌ دهیم. 

حسین امیر عبداللهیان  امروز برای بررسی مسائل مربوط به مذاکرات در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یافت و در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه سوالات اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس راجع به صدور قطعنامه شورای حکام آژانس مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر امور خارجه بیان داشت: ایران برابر رفتار مبتنی بر منطق طرف مقابل در چارچوب منطقی، ابتکارات و ایده های خود را ارائه و به آن عمل کرده است. 

وی افزود: هرگاه طرف مقابل ایران در مذاکرات هسته‌ای زیاده خواهی کرده، از ابزارها و اقتدار کشور استفاده کردیم تا بداند، منافع و آسایش و رفاه ملت ایران برای ما مهم است و در این زمینه به تمام تلاش خود ادامه می دهیم.

امیر عبداللهیان بیان کرد: امیدواریم در مجموعه اقداماتی که برای بازگرداندن همه طرف‌ها به توافق هسته‌ای موسوم به برجام انجام می‌شود، اقتدار کشور، مطالبات و انتظارات مردم و نحوه پیگیری آن حفظ شود؛ مردم همواره ضمن اینکه بر حفظ کامل حقوق کشور در عرصه بین الملل تاکید دارند اما حفظ این حقوق را با رعایت همه خطوط قرمز از ما مطالبه می کنند. 

منبع خبر: ایرنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24