Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مهران رضوانی کارشناس بازار رمز ارزها با اشاره به نزول پرقدرت این بازار طی چند روز اخیر به مخاطبان بورس 24 در برنامه زنده چه؟چرا؟ چگونه؟ موسوم به چبورس اظهار داشت: این بازار با نزول ارزشی و میزان معاملات بیت کوین، در مدار نزولی قرار گرفته است...

هشدار : بیت کوین را یک سال کنار بگذارید

بورس24 : یک کارشناس بازار رمز ارز گفت: این بازار در کانال نزول قرار گرفته و بهتر است  به نوسانات در بازه بسیار کوتاه ورود کرد.

مهران رضوانی کارشناس بازار رمز ارزها با اشاره به نزول پرقدرت این بازار طی چند روز اخیر به مخاطبان بورس24 در برنامه زنده چه؟چرا؟ چگونه؟ موسوم به چبورس اظهار داشت:  این بازار با نزول ارزشی و میزان معاملات بیت کوین، در مدار نزولی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: انتظار می رفت تا بیت کوین  حمایت شده و به روند نزولی خود ادامه دهد و معامله گران بتوانند از این صعود، تا 39 هزار دلار نوسان گرفته و منفعت اخذ کنند.

رضوانی روند چند روز اخیر این بازار و بیت کوین را بر خلاف انتظارت دانست و افزود:  حرکت نزولی بیت کوین بسیار قوی بوده و تا 22 میلیون دلار نیز پایین آمده است.

وی اعلام کرد: ارزش بازار کلی رمز ارزها نیز معادل 27 درصد نزول کرد که رقم چشمگیری به شمار می رود و ممکن است این روند نزولی خود را همچنان ادامه دهد.

این کارشناس بازار رمزارزها توصیه کرد: معامله گران، از ورود به بازار فیوچرز پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: جبهه بیت کوین، کاملا نزولی بوده  ، به طوری که ارزش خود را در بازار کلی از دست داده است.

رضوانی شرایط برای معامله آلت کویین ها به جهت خرید، را بهتر دانست و گفت: بیت کوین، مقاومت های نزولی خود را پی در پی می شکند و بهتر است مدتی از خرید و یا معامله در این رمز ارز دوری کرد.

وی یادآور شد: اهداف نزولی بیت کوین تا 19 هزار دلار نیز خواهد بود و اگر معامله گری این رمز ارز را دارد، بهتر است تا حداقل یک سال آن را نگه داشته و اگر در بازار نبوده و درصدد ورود هستید، برای معامله، صبر پیشنهاد می شود.

رضوانی این بازار را در سیکل تکراری دیده و تاکید کرد: واکنش بازار به بیت کویین ، 48 درصد بوده و با ریزش ارزش این رمز ارز، بازار نیز نزول را تجربه کرده است.

این کارشناس بازار رمز ارزها، شرایط آلت کوین را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اتریوم، متیک، کاردونو، برای معاملات، روندی شفاف تر  داشته و قابل پیش بینی بوده است.

وی نزول این بازار را 27 درصد عنوان کرد و افزود: ارزش این بازار 85 تریلیون دلار است و اکنون به محدوده ریزش پرتراکمی رسیده  و در کانال نزولی قرار دارد.

این کارشناس بازار رمز ارزها، کاردانو را کم ریسک دانست و گفت: این رمز ارز در کانالی نزولی به سر می برد که کف آن مشخص است و برای خرید محل کم ریسکی به شمار می رود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24