Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

رئیس‌ جمهور گفت: نقش جهاد سازندگی در دفاع مقدس و ایجاد امید در دل‌های محرومان و مستضعفان و در ناامید کردن دشمنان و در خلاقیت و ابتکار عمل در شهر و روستا تعریف می‌شود.

رئیس‌جمهور: می خواهم به سرعت دست به کار شوید و هواپیمایی با ۷۲ سرنشین بسازید

بورس24 : رئیس‌ جمهور گفت: نقش جهاد سازندگی در دفاع مقدس و ایجاد امید در دل‌های محرومان و مستضعفان و در ناامید کردن دشمنان و در خلاقیت و ابتکار عمل در شهر و روستا تعریف می‌شود.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (جمعه) در اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت که در محل حسینیه جماران برگزار شد، اظهار داشت: بسیار جلسه مبارکی است؛ عزیزان جهادگر، روز جمعه متبرک به نام حضرت ولیعصر (عج) و مناسبت روز صدور فرمان امام عظیم الشأن در تشکیل جهاد کشاورزی است. زمان، مکان و شرکت کنندگان این جلسه را ممتاز کردند.

رئیس جمهور اضافه کرد: با گروه‌های جهادی و صاحبنظران نشست‌های بسیاری تشکیل شد و عزیزان در اینکه مجموعه‌ای مثل گذشته مانند جهاد سازندگی داشته باشیم به نتیجه نرسیدند و اینکه دولت سه نقش مهم هدایت، حمایت و نظارت را بر عهده داشته باشد اما کار به دست نیروهای جهادی باشد.

رئیسی اضافه کرد: بنیاد شورای جهاد سازندگی پایه گذاری شد و به نماینده مقام معظم رهبری در جهاد کشاورزی اعلام کردیم که کار با توجه به محتویات بیانات مقام معظم رهبری ادامه پیدا کند.

رئیسی با اشاره به سفر خود به تاتارستان، تصریح کرد: از یک مجموعه هلی کوپتر سازی بازدید کردم اما آنچه دیروز در اصفهان دیدم حتماً کارش گسترده‌تر، دقیق‌تر و علمی تر از آنچه بود که در تاتارستان دیدم. تمامی پرندگان را در این شرکت می‌ساختند. ده‌ها گواهی نامه داشتند و کار بسیار ارزشمند بود. به آنها گفتم از شما می‌خواهم زودتر دست به کار شوید و هواپیمای دارای ۷۲ سرنشین را در کشور تولید کنید.

وی افزود: طبق گفته آنها قبل از فرمایش آقا خط تولید ناقصی داشتند اما بعد از فرمایش آقا، چند خط تولید احداث کرده بودند. من یقین دارم در جای جای کشور کارهای ارزشمندی وجود دارد.

وقتی اعلام می‌کنیم به آمریکا اعتماد نداریم دنیا به ما حق بدهد

رییسی تاکید کرد: معنای شکست مفتضحانه آمریکا این است که انقلاب اسلامی دارد راه پیشرفت و آمریکا دارد راه ضعف را طی می‌کند. آنچه باعث برون رفت ما از این شرایط بوده بحث تحمل تحریم‌ها است. وقتی اعلام می‌کنیم به آمریکا اعتماد نداریم دنیا به ما حق بدهد. آمریکایی‌ها میثاق شکن هستند.

گروه‌های جهادی باید با انگیزه به حرکت خود شتاب دهند

رئیس جمهور با بیان اینکه حرکت جهادی برای جامعه ضروری است، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین ترجمان جهاد با لسان است و عزیزان ما در کسوت روحانی بدانند همواره باید جهاد تبیین را در برنامه کاری خود داشته باشند. به حرکت جهادی که موجب ناامیدی دشمن شود نیازمند هستیم. گروه‌های جهادی باید با انگیزه به حرکت خود شتاب دهند و به صورت انقلابی پیش روند و ما خود را موظف به حمایت از گروه‌های جهادی می‌دانیم.

ترغیب دانشجویان به ترک کشور خیانت است

رئیسی با تاکید بر اینکه باید جریان دانشجوی درس خوانده دارای مدارک عالی در کشور و مهاجرت آن را جدی بگیریم، گفت: اینکه دانشجویان ترغیب به ترک کشور شوند خیانت است. باید در حوزه علم و فناوری به قدری جذابیت ایجاد کنیم که جریان علم و فناوری معکوس شود و آنهایی که رفتند پشیمان شوند و برگردند.

وی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی نیازمند کار بیشتری هستیم. بسیاری از محصولات غذایی را به کشور وارد می‌کنیم اما نباید اینچنین باشد. این از نمونه کارهای جهادی است که تولید را به سمت تامین کالاهای اساسی در کشور برود و به استقلال در مواد غذایی و کشاورزی برسیم.

رئیس جمهور تاکید کرد: ما نیازمند ایجاد اشتغال با حرکت جهادی هستیم. اگر یک میلیون در سال اشتغال آفرینی نکنیم مانند مسکن دچار عقب ماندگی می‌شویم. تامین اشتغال و مسکن هم نیاز کشور، هم الزام دولت و هم مصوبه مجلس است. این اقدامات نیازمند حرکت جهادی است. اینکه عزیزان ما در زمان محدود کار بسیار با کیفیت انجام دهند را حمایت خواهیم کرد.

رئیسی اضافه کرد: در حوزه مسکن و ایجاد اشتغال با ایجاد اشتغال خانگی نیازمند حرکت جهادی هستیم. در حوزه سلامت، آب و هوای سالم در کشور نیازمند حرکت جهادی هستیم و بخشنامه کار را پیش نمی‌برد.

وی با اشاره به موفقیت‌های حاصل شده پیرامون مدیریت کرونا در کشور گفت: علت موفقیت ما در کرونا به دلیل لطف خدا، کمک پزشکان و پای کار بودن نیروهای جهادی بود. ما می‌توانیم در تمام عرصه‌هایی که دیگران با تردید با آن برخورد می‌کنند موفق شویم زیرا ما طرفدار ما می‌توانیم مکتب شهید سلیمانی هستیم. زن و مرد و جوانان ما آمادگی دارند.

منبع خبر: مهر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24