Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

پیش‌بینی بازار امروز کمی دشوار است چراکه از یکسو حجم معاملات مجددا کاهشی شده و بازارهای جهانی حال و روز خوبی ندارند و از طرف دیگر قیمت‌ها در سطوح جذابی قرار دارند و شبندر هم شفاف‌سازی خوبی زده است. با این حال به نظر در نیمه نخست بازار کمی فشار عرضه داشته باشیم و در ادامه سمت تقاضا بتواند تعادل را برقرار نماید. در واقع بازاری نوسانی با رگه‌های مثبت مدنظر است.

پیش‌بینی وضعیت بورس 28 خرداد 1401 / امید به کدال

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات نخستین روز کاری هفته می‌رویم که بازار چهارشنبه بی‌رمق و با فشار نسبی عرضه کار خود را آغاز کرد و تقریبا تا انتهای ساعت معاملات با همین روند و حتی با شدت بیشتر در برخی صنایع به کار خود ادامه داد. در نتیجه این رویداد، شاخص کل با عقب‌گرد نزدیک به 10 هزار واحدی تا ارتفاع یک میلیون و 564 هزار واحدی عقب نشست و شاخص هم‌وزن نیز افت حدود هزار واحدی را به فعالین خود تحمیل نمود. همانطور که در گزارش صبح چهارشنبه هم اشاره شد، قرار گرفتن در روزهای پایانی هفته و نگرانی از بابت اخبار سیاسی و اقتصادی، سبب قرار گرفتن احتیاط در دستور کار معامله‌گران می‌شود. افت مجدد ارزش معاملات به کمتر از 4 هزار میلیارد تومان و تداوم خروج نقدینگی مهر تائیدی بر این ادعا است.

اما با رسیدن به هفته پایانی خرداد ماه، انتظار می‌رود به مرور شاهد انتشار گزرش‌های حسابرسی شده و رسیدن گزارش‌های حسابرسی نشده آن دسته از شرکت‌هایی که هنوز صورت‌های مالی 12 ماهه خود را منتشر نکرده‌اند، باشیم. تعداد این شرکت‌ها کم نیست و اتفاقا بسیاری از بزرگان نیز با ارسال اطلاعات خود می‌توانند نقش بااهمیتی در روند معاملات ایجاد نمایند. از طرف دیگر با خاتمه یافتن خرداد ماه، صورت عملکرد تولید و فروش شرکت‌ها منتشر خواهد شد. این گزارش‌ها از دو جهت برای بازار بااهمیت است. اول اینکه اثرات رشد نرخ فروش و تحولات بورس کالا رونمایی می‌شود و دوم اینکه با رسیدن این گزارش‌ها تحلیلگران می‌توانند برآورد نسبتا نزدیکی از صورت سود و زیان شرکت‌ها در کوارتر نخست داشته باشند. بنابراین دو هفته مهم پیش روی بازار است و این امیدواری وجود دارد که تحولات کدال به سود بازار تمام شود.

اما پیش‌بینی بازار امروز کمی دشوار است چراکه از یکسو حجم معاملات مجددا کاهشی شده و بازارهای جهانی حال و روز خوبی ندارند و از طرف دیگر قیمت‌ها در سطوح جذابی قرار دارند و شبندر هم شفاف‌سازی خوبی زده است. با این حال به نظر در نیمه نخست بازار کمی فشار عرضه داشته باشیم و در ادامه سمت تقاضا بتواند تعادل را برقرار نماید. در واقع بازاری نوسانی با رگه‌های مثبت مدنظر است.

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24