Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در شرایطی که سرمایه‌گذاران این روزها علاوه بر توجه به اخبار، نگاهی به صورت‌های مالی آمده بر روی کدال و تحولات بورس کالا نیز دارند و به همین واسطه معمولا شاهد ورود یا خروج نقدینگی به صنعتی خاص یا تک نمادها هستیم، انتظار می‌رود با توجه به روند عرضه و تقاضا و شیب نمودار شاخص مقداری از عرضه‌ها را در معاملات فردا مشاهده کنیم و مشابه این روزها معاملاتی متعادل و کم رمق را شاهد باشیم...

پیش بینی وضعیت بورس فردا 31 خرداد 1401 / زمانی برای مستی تک سهم ها؟

بورس24 : بازار سهام معاملات امروز را در شرایطی متعادل و با تحرکات نسبی خریداران آغاز کرد که همزمان با افزایش تقاضا در نمادهای خودرویی و سیمان، شاخص کل بر خلاف روز گذشته در مدار مثبت آغاز به کار کرد.

اما به مرور و با این که فشار فروش قابل توجهی در کلیت بازار مشاهده نشده و البته شاهد برتری تعداد نمادهای منفی بر مثبت بودیم، افزایش تقاضا تنها در خودرویی‌ها و سیمانی‌ها و برخی از تک نمادها جریان داشت و با معاملاتی کم‌رمق مواجه شدیم.

به گونه‌ای که در نهایت شاخص کل به پیشروی 0.08 درصدی بسنده کرد و شاخص هم‌وزن نیز با رشد 0.3 درصدی روبرو شد.

آنچه مشخص است سیمانی‌ها به دلیل معاملات جذاب بورس کالا در روز گذشته با افزایش تقاضای محسوسی از سوی معامله گران روبرو شده‌اند.

به‌طوری که با توجه به گمانه‌زنی‌ها از احتمال کمبود عرضه این محصول در ماه‌های گرم، در روز گذشته محصولات برخی از شرکت‌های سیمانی رقابت بیش از 100 درصدی را نسبت به قیمت پایه داشتند.

از سویی خودرویی‌ها نیز با انتشار اخباری در خصوص احتمال واگذاری بلوک سهام دولت، امروز با اقبال خوبی از سوی خریداران روبرو شدند.

با این حال گارد نزولی قیمت‌های جهانی فضای معاملاتی نمادهای بزرگ کالایی را کم‌رمق کرده‌است که البته در گزارشات پیشین با ذکر دلایل متعدد نگرانی سهامداران را در خصوص احتمال کاهش حاشیه سود این نمادها تا حدودی رفع کرده و این صنایع را با ذکر دلیل همچنان برای سرمایه‌گذاری پرپتانسیل دانستیم.

بدین‌ترتیب در شرایطی که سرمایه‌گذاران این روزها علاوه بر توجه به اخبار، نگاهی به صورت‌های مالی آمده بر روی کدال و تحولات بورس کالا نیز دارند و به همین واسطه معمولا شاهد ورود یا خروج نقدینگی به صنعتی خاص یا تک نمادها هستیم، انتظار می‌رود با توجه به روند عرضه و تقاضا و شیب نمودار شاخص مقداری از عرضه‌ها را در معاملات فردا مشاهده کنیم و مشابه این روزها معاملاتی متعادل و کم رمق را شاهد باشیم.

هرچند به طور طبیعی همچنان سرمایه‌گذاران به برخی صنایع و تک نمادها اقبال نشان خواهند داد.

مشاهده گزارش کامل چشم انداز بازار سهام

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24