Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

با آغاز این فصل و برای هفته پیش رو، بازار درگیر گزارش عملکرد تولید و فروش خواهد شد. به نظر این گزارش‌ها بتواند یک هیجان ابتدایی ایجاد کند. پس از آن ممکن است مجددا یک دوره رکود داشته باشیم اما برآوردها به این شکل است که از دهه دوم تیر ماه و همزمان با سرعت گرفتن برگزاری مجامع سالانه و نزدیک شدن به زمان انتشار صورت‌های مالی 3 ماهه تحرکات بهتری را در بازار داشته باشیم.

پیش‌بینی وضعیت بورس 1 تیر 1401 / انتظارات تابستانی

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات آخرین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته بی‌رمق آغاز کرد و فروشنده‌ها از همان دقایق ابتدایی تحت تاثیر ضعف طرف تقاضا، میدان‌دار شدند تا بورس تهران آخرین روز از فصل بهار را کسل‌کننده و با نهایت ناامیدی پشت سر بگذارد. در نتیجه معاملات روز گذشته شاخص کل با عقب‌گرد بیش از 7 هزار واحدی به ارتفاع کانال یک میلیون و 539 هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز کاهش دمای حدود 3.000 واحدی را تجربه کرد. ارزش معاملات کمتر از 4 همتی در کنار تداوم خروج نقدینگی از سوی حقیقی‌ها نشان از حال و روز نه‌چندان خوب بازار دارد.

اما در شرایطی به مصاف گرم‌ترین فصل سال می‌رویم که هنوز امیدواری‌ها نسبت به تحولات مثبت در تابستان وجود دارد. با آغاز این فصل و برای هفته پیش رو، بازار درگیر گزارش عملکرد تولید و فروش خواهد شد. به نظر این گزارش‌ها بتواند یک هیجان ابتدایی ایجاد کند. پس از آن ممکن است مجددا یک دوره رکود داشته باشیم اما برآوردها به این شکل است که از دهه دوم تیر ماه و همزمان با سرعت گرفتن برگزاری مجامع سالانه و نزدیک شدن به زمان انتشار صورت‌های مالی 3 ماهه تحرکات بهتری را در بازار داشته باشیم. به نظر چشم بازار به واگذاری‌ها بلوک خودروسازان و گزارش 3 ماهه پالایشی‌ها است. در واقع موتور محرک بازار در 2 ماه ابتدای سال می‌تواند موتور محرکی برای تحولات مثبت بورس در فصل تابستان باشد.

برای امروز هم انتظار چندانی از بازار نباید داشت؛ هر چند که منفی‌های بازار در بسیاری از صنایع خریداران خوبی دارد اما در مجموع قرار گرفتن پشت تعطیلات پایان هفته و نگرانی از بابت نوسانات قیمت در بازارهای جهانی، مانعی برای حرکت رو به جلوی جدی خواهد بود.

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24