Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

برای امروز انتظار بازاری متعادل را داریم. به نظر صنایع بزرگ تحت تاثیر افت قیمت‌ها در بازارهای جهانی زیر فشار عرضه نسبی باشند اما صنایع داخلی و پالایشی‌ها می‌توانند شرایط بهتری را تجربه کنند. از امروز با رسیدن گزارش‌های تولید و فروش ماهانه، احتمالا فروشنده‌ها تا حدودی از مواضع خود عقب نشسته و خریداران بتوانند زیر بازار را بگیرند.

پیش‌بینی وضعیت بورس 4 تیر 1401 / سیگنال هر چند ضعیف چرخش پول

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات نخستین روز کاری هفته می‌رویم که بازار چهارشنبه با فشار نسبی عرضه آغاز کرد چراکه به هر جهت نگرانی از بابت تعطیلات آخر هفته مانعی برای حرکت رو به جلو بود اما در این بین برخی صنایع نظیر خودروسازی، انبوه‌سازی، غذایی و برخی تک سهم‌ها موفق شدند مسیر متفاوتی را در پیش بگیرند. در نتیجه معاملات روز چهارشنبه شاخص کل با ثبت افت بیش از 6 هزار واحدی تا ارتفاع یک میلیون و 533 هزار واحدی عقب نشست اما در شاخص هم‌وزن میزان کاهش دما تنها به 0.27 درصد رسید. این وضعیت نشان می‌دهد که بازار در مسیر تعادل قرار گرفته و ممکن است به مرور روند چرخش پول در صنایع آغاز گردد. البته همچنان ارزش معاملات در سطوح قابل قبولی نیست و مسیر خروج پول ادامه دارد اما همانطور که در گزارش چهارشنبه هم اشاره شد، ممکن است در روزهای ابتدایی تیر ماه، بازار بهتری را شاهد باشیم.

نکته با اهمیت اینکه طی 2 هفته اخیر انواع و اقسام اخبار توسط دولت و بانک مرکزی در راستای کنترل نرخ ارز منتشر شد اما حال می‌بینیم که دلار کماکان حوالی کانال 32 هزار تومان پرسه می‌زند. از طرف دیگر سیگنال‌هایی درخصوص آغاز مجدد مذاکرات صادر شده و طی 48 ساعت اخیر اخبار مهمی در این خصوص منتشر شده است. به نظر سفر لاوروف به تهران و سپس نشست هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا و رابرت مالی در بروکسل، به معنای این است که گام‌هایی برای کاهش ابهامات برداشته شده است. بنابراین به نظر روزهای پرخبری را در نیمه نخست تیر ماه داشته باشیم.

اما برای امروز انتظار بازاری متعادل را داریم. به نظر صنایع بزرگ تحت تاثیر افت قیمت‌ها در بازارهای جهانی زیر فشار عرضه نسبی باشند اما صنایع داخلی و پالایشی‌ها می‌توانند شرایط بهتری را تجربه کنند. از امروز با رسیدن گزارش‌های تولید و فروش ماهانه، احتمالا فروشنده‌ها تا حدودی از مواضع خود عقب نشسته و خریداران بتوانند زیر بازار را بگیرند.

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24