Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بحث های مربوط به اجرا، ضمانت‌ ها و وضعیت سپاه هنوز حل نشده مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: مذاکرات متوقف شد بود، هیچ چشم‌ اندازی برای از سرگیری وجود نداشت. اما به لطف این گفتگوها، در روزهای آینده...

بورل: مذاکرات ایران - اتحادیه اروپا - آمریکا، احتمالا در یک کشور حاشیه خلیج فارس برگزار می شود

بورس24 : جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که مذاکرات میان ایران، اتحادیه اروپا و آمریکا در وین برگزار نخواهد شد چرا که گفتگو‌ها در فرمت ۱+۴+آمریکا نیست. وی افزود: احتمالا این گفتگو‌ها در جایی نزدیک‌تر به خلیج فارس و به صورت مشخص‌تر در یک کشور حاشیه خلیج فارس برگزار می‌ شود. 

 جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست خبری تصریح کرد که بین ایران و آمریکا گفت‌وگوی مستقیمی انجام نخواهد شد.

او گفت: «ایران و آمریکا به صورت مستقیم گفت‌وگو نخواهند کرد بلکه من و تیمم من به عنوان هماهنگ‌کننده گفت‌وگوها را تسهیل خواهیم کرد.» 

بورل اضافه کرد: «مذاکرات متوقف شوند و چشم‌اندازی برای شروع مجدد آنها وجود نداشت. به لطف رایزنی امروز، طی روزهای آینده تماس‌های نزدیک بین ایران و آمریکا از سر گرفته خواهد شد. این خبر خوبی است و باید امیدوار باشیم که این، برجام را بار دیگر به ریل بازخواهد گرداند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بخش دیگری از اظهاراتش تصریح کرد که محل برگزاری مذاکرات میان ایران-اتحادیه اروپا و آمریکا شهر وین نخواهد بود.

او گفت: «گفت‌وگوهای بین ایران، آمریکا و اتحادیه اروپا در وین انجام نخواهد شد چون گفت‌وها در فرمت ۱+۴+آمریکا انجام نمی‌شوند.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت مذاکرات احتمالاً «در جایی نزدیک‌تر به خلیج فارس» و به عبارت مشخص‌تر «در یک کشور حاشیه خلیج فارس» برگزار خواهد شد.

وی افزود: مذاکرات متوقف شد بود، هیچ چشم‌ اندازی برای از سرگیری وجود نداشت. اما به لطف این گفتگوها، در روزهای آینده دوباره با تماس‌های نزدیک بین ایالات متحده و ایران، مذاکرات آغاز می‌ شود. این یک خبر خوب است. و بیایید امیدوار باشیم که این امر دوباره برجام را روی ریل می آورد.

او می‌ گوید آنچه باید حل و فصل شود، مسائل «مربوط به اجرا، ضمانت‌ها، وضعیت سپاه پاسداران» است.

منبع خبر: انتخاب

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24