Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بازار سرمایه در انتظار تحول در مجموعه ‏های اقتصادی ذیل بانک سپه مهندسی مالی  در شرکتهای اقتصادی بزرگترین بانک کشور آغاز می شود

مدیر با تجربه بازار سرمایه معاون اقتصادی و سرمایه‏ گذاری بانک سپه شد

بورس24 : سید بابک ابراهیمی معاون سابق سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح به عنوان معاون جدید اقتصادی و سرمایه ‏گذاری بانک سپه منصوب شد.

سید بابک ابراهیمی از سوی مدیر عامل بانک سپه به عنوان معاون جدید اقتصادی و سرمایه‏ گذاری بانک سپه  معرفی شد. ابراهیمی پیش از این به عنوان معاون سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح فعالیت می کرد.

انتظار می رود در این دوره از مدیریت اقتصادی و سرمایه‏ گذاری بانک سپه، با رعایت اصول حرفه ای حاکمیت شرکتی و مدیریت کسب و کار با بهره مندی از ظرفیت نیروهای جوان، متخصص، مستعد و انقلابی گامهای ارزشمندی در راستای شفاف سازی فرآیندها، تصمیم گیری بر مبنای سناریو و دانش و تحلیل روندهای اقتصادی و آینده پژوهی، اعمال نظارت و پایش های سیستماتیک و فرآیندی و تعیین معیارهای ارزیابی و شاخص های کلیدی عملکرد در راستای حداکثرسازی منافع ذینفعان و سهامداران مجموعه های اقتصادی بانک سپه برداشته شود.

 با توجه به سابقه عملکرد در دوره های پیشین، ابراهیمی در مدت فعالیتش در ساتا اقدامات شاخصی داشته است که از مهمترین آنها می توان به تامین منابع مالی حقوق و همسان سازی بازنشستگان نیروهای مسلح در سالهای 1399 و 1400  و مهندسی ساختار مالی و افزایش شفافیت شرکت‏های زیرمجموعه ساتا و آماده سازی آنها برای ورود به بورس اوراق بهادار  اشاره کرد که همگی از موفقترین عرضه های بازار سرمایه بوده و یا در انتظار عرضه هستند.

در این دوره مجموعه‏ اقتصادی ساتا رتبه اعتباری A را دریافت کرد و در دوران پر افت و خیز و نوسانی بازار سهام گروه ساتا بصورت فعال شاهد بازارگردانی موثر سهام بود. در این دوره ساتا بیش از دوره های گذشته شاهد افزایش انضباط مالی، شفافیت اقتصادی و پاسخگویی در تمامی شرکتهای زیرمجموعه بود. در کنار آن شاهد جوانگرایی و بکارگیری ظرفیت متخصصین و نخبگان کشور در جایگاه مدیران عامل و اجرایی شرکت‏های زیرمجموعه بودیم. همچنین ساتا موفق شد کرسی ‏های کلیدی در هیات مدیره مجموعه های اقتصادی را از آن خود کند.

بابک ابراهیمی هم اکنون دانشیار مهندسی مالی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی است. او فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و عضو بنیاد ملی نخبگان است و سوابق مدیریتی متعدد در بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور در کارنامه خود دارد که از جمله می توان به معاونت اقتصادی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با حکم وزیر دفاع، معاونت اقتصادی و برنامه ‏ریزی شرکت سرمایه‏ گذاری غدیر، معاونت اقتصادی و توسعه بازار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد. همچنین ابراهیمی پیش از این سابقه عضویت در هیئت مدیره گروه مالی ساتا، پتروشیمی مارون و پالایشگاه تبریز را در کارنامه دارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24