Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

وزیر نفت با بیان اینکه سهامداران پالایشگاه‌های کشور باید عمده سود سالانه خود را در طرح‌های توسعه‌ای و کیفی‌سازی محصولات پالایشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کنند، تأکید کرد: اگر این اتفاق رقم نخورد در سال‌های آینده به لحاظ مسائل محیط زیستی این سهامداران هستند که بی‌شک زیان خواهند کرد.

وزیر نفت: سهامداران پالایشگاه ها باید عمده سود خود را در طرح‌های توسعه‌ای سرمایه گذاری کنند

بورس24 : وزیر نفت با بیان اینکه سهامداران پالایشگاه‌های کشور باید عمده سود سالانه خود را در طرح‌های توسعه‌ای و کیفی‌سازی محصولات پالایشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کنند، تأکید کرد: اگر این اتفاق رقم نخورد در سال‌های آینده به لحاظ مسائل محیط زیستی این سهامداران هستند که بی‌شک زیان خواهند کرد.

جواد اوجی صبح امروز در حاشیه نشست مشترک خود با مدیران عامل شرکت‌های خصوصی و خصولتی پالایشی کشور  گفت: وزارت نفت هر ماه نشستی را به‌منظور پیگیری روند ساخت پالایشگاه‌های نفت نو و طرح‌های کیفی‌سازی در پالایشگاه موجود برگزار می‌کند، در این نشست‌ها موانع و مشکلات طرح‌های توسعه‌ای در بخش پالایشگاهی کشور به‌شدت پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم ظرفیت پالایش کشور افزایش یابد، ادامه داد: امسال به امید خداوند دو طرح کیفی‌سازی فرآورده‌های نفتی در پالایشگاه‌های اصفهان و شیراز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر نفت تصریح کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر ضد کشورمان در جریان است، اما بنده از روند احداث طرح‌های جدید پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی کشور راضی هستم.

طبق اعلام وزارت نفت، اوجی تأکید کرد: سهامداران پالایشگاه‌های کشور باید عمده سود سالانه خود را در طرح‌های توسعه‌ای و کیفی‌سازی محصولات پالایشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کنند. اگر این اتفاق رقم نخورد در سال‌های آینده به لحاظ مسائل محیط زیستی این سهامداران بی‌شک زیان خواهند کرد.

وزیر نفت صبح امروز با حضور در نشست مشترک با مدیران‌عامل شرکت‌های پالایشی کشور از روند توسعه و تأمین مالی طرح‌های کیفی‌سازی موجود در پالایشگاه‌های کشور آگاه و دستورهای لازم به‌منظور شتاب‌بخشی به روند توسعه این طرح‌ها را صادر کرد.

منبع خبر: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24