Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بازار این روزها بیشتر به دنبال بهانه منفی برای ریزش است ! انصافا از کنار گزارش خوب ماهانه شرکت‌ها بی‌تفاوت نمی‌توان گذشت. اما در تابلوی معاملات وضعیت به گونه دیگری پیش می‌رود. جالب است بدانید که از ابتدای سال بازدهی کلیه بازارها مثبت بوده اما در بورس تهران شاهد برگشت قیمت‌ها به نقاط ابتدایی سال هستیم و حتی در برخی از صنایع نیز قیمت‌ها به سطوح پائین‌تر از فروردین بازگشته است !

پیش‌بینی وضعیت بورس 12 تیر 1401 / بهانه‌گیر

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات دومین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته تحت تاثیر دو رویداد ریزش قیمت کامودیتی‌ها در بازارهای جهانی و عدم حصول نتیجه مثبت از مذاکرات دوحه قطر، با فشار عرضه و عقب‌گرد کلیه شاخص‌ها آغاز کرد و در این مسیر دماسنج اصلی بازار مجددا به سمت ابتدای کانال 1.5 میلیون واحد متمایل شد. در این روز ارزش معاملات به 3.500 میلیارد تومان محدود شد و بیش از 600 میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها خارج شد. متاسفانه خبری از حمایت نیست. در حالی شیر عرضه حقوقی‌ها در زمان رشد بازار باز بود و صفوف تقاضا با قدرت عرضه می‌گردید که حال در منفی‌ها حمایت قابل تاملی صورت نمی‌پذیرد.

جالب است که بازار به اخبار منفی واکنش نشان می‌دهد اما در دوره‌هایی که اخبار مثبت می‌رسد، خبری از واکنش درخور و شایسته آن نیست. در واقع بازار این روزها بیشتر به دنبال بهانه منفی برای ریزش است ! انصافا از کنار گزارش خوب ماهانه شرکت‌ها بی‌تفاوت نمی‌توان گذشت. اما در تابلوی معاملات وضعیت به گونه دیگری پیش می‌رود. جالب است بدانید که از ابتدای سال بازدهی کلیه بازارها مثبت بوده اما در بورس تهران شاهد برگشت قیمت‌ها به نقاط ابتدایی سال هستیم و حتی در برخی از صنایع نیز قیمت‌ها به سطوح پائین‌تر از فروردین بازگشته است !

انصافا اظهارنظر درخصوص وضعیت فعلی دشوار است و صدای فعالین بازار به گوش هیچکس نمی‌رسد. دولت هم بر خلاف آنچه نمایش می‌دهد، هیچ ارزشی برای بورس قائل نیست. این موضوع را از سیاست‌های وزارتخانه‌ها درخصوص عوارض صادراتی برای محصولات معدنی و جلوگیری از ورود خودرو به بورس کالا می‌توان درک کرد. بنابراین برای امروز هم نمی‌توان انتظار خاصی از بازار داشت؛ هر چند که تحرکات دقایق پایانی این امیدواری را ایجاد می‌کند که دست‌کم خریداران شرایط بهتری در بازار امروز داشته باشند.

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24