Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیرعامل «ثغرب»: آن چیزی که کاملا مشخص است، برآورد روز ارزش دارایی‌ها و املاک شرکت بالاتر از میزان نرخ قیمت سهامی است که در بازار معامله می‌شود، جزئیات آن به تفکیک پروژه‌ها و زمین‌ها در سامانه کدال قابل مشاهده است.

شروع پیش فروش پروژه آیمان

بورس24 : گام اول پیش فروش آزمایشی با هدف ارزیابی بازار در پروژه ی آیمان با موفقیت برداشته شد.

فرزاد شکری مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب درباره‌ آخرین وضعیت پروژه آیمان به خبرنگار بورس24 گفت : پروژه آیمان با زیر بنای حدود ۳۰۰ هزار متر مربع با استعداد ۱۴۴۰ هزار واحد مسکونی به عنوان بزرگترین پروژه بازآفرینی پایدار شهری ایران شروع شده است. ما در فاز اول که حدودا ۴۰ درصد پروژه را شامل می‌شود، در پیشرفت فیزیکی حدود ۱۵ درصد قرار داریم که عملیات اجرایی و موقعیت اجرایی آن برنامه زمان‌بندی به صورت روزانه رصد  و پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارزش روز زمین‌ها و املاک تحت مالکیت این شرکت شفاف سازی شده است گفت: آن چیزی که کاملا مشخص است، برآورد روز ارزش دارایی‌ها و املاک شرکت بالاتر از میزان نرخ قیمت سهامی است که در بازار معامله می‌شود، جزئیات آن به تفکیک پروژه‌ها و زمین‌ها در سامانه کدال قابل مشاهده است.

ارزش روز زمین نصر چقدر است؟

وی در پاسخ به این سوال که در مزایده فروش زمین نصر تاکنون چند پاکت وصول شده است و اینکه نتیجه مزایده چه زمانی اعلام می‌شود؟ گفت: مزایده مرحله اول برگزار شده است که نتیجه آن در سامانه کدال افشاء شده است انشاالله در ادامه، مزایده مرحله دوم طی ۱۵ روز آتی برگزار و شرایط آن در سامانه کدال منتشرخواهد شد.

شکری در خصوص ارزش دفتری این زمین  در دفاتر گفت:  حدود ۱۸۰  میلیارد ریال  ارزش دفتری زمین است،که ارزش روز آن بر مبنای ارزیابی کارشناسی صورت گرفته و قیمت پایه نزدیک به ۱ هزار و 180 میلیارد ریال است،  که ارزش آن هم در سامانه کدال منتشر شده است.

وی در پاسخ اینکه، در جریان مزایده اردیبهشت ماه جهت فروش قطعه زمین فرهنگی چه میزان سود عاید شرکت شد؟ اظهار داشت: طی مزایده زمین فرهنگی ارزش دفتری آن زمین ناچیز است و اطلاعاتی که بارگذاری شده است، حال با یک تغییراتی در شرف انجام است که نتایج نهایی آن هم در طی ۱۰ روز آینده در سامانه کدال ، به صورت قطعی بارگذاری خواهد شد.

پیش فروش پروژه آیمان در گام اول آزمایشی به تعداد 20 واحد به پایان رسید.

وی گفت: در مورد مزایده زمین‌ها آن چیزی که تا به حال اتفاق افتاده است براساس برنامه شرکت بوده است، ولی در ادامه فکر نمی‌کنم که ما باتوجه به برنامه‌ریزی جهت توسعه فعالیت‌ها و امکان سنجی پروژه‌هایی که در دست اجرا داریم فکر می‌کنم، کل دارایی‌هایی که از اعتبارات و منابعی که از محل فروش این دو زمین  حاصل می‌شود به پروژه‌‌های جاری شرکت تزریق می‌شود و پروژه‌هایی که به صورت آتی تعریف خواهد شد. موضوع پیش فروش پروژه آیمان هم که متناسب با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در گام اول آزمایشی و با هدف ارزیابی بازار در شرف انجام است به هدف‌گذاری که صورت گرفته بود در ابتدای سال مالی آن تقریبا رسیده است.

شکری با اشاره به اینکه ، افزایش قابل توجه قیمت مواد اولیه و تبع آن افزایش هزینه‌های ساخت پروژه‌ها، وجودداشته در خصوص اتمام پروژه های شرکت گفت: ما تمام تلاش‌مان این بوده است که به اندازه زمان بندی به پایه برنامه‌های زمان‌بندی دست نزنیم و موعد پایانی پروژه‌ها را ثابت نگه‌داریم تا الان هم بر اساس نمودارهایی که ابتدای پروژه مطابق با برنامه‌های برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برمبنای کنترل پروژه صورت گرفته است حرکت می‌کنیم. فکر نمی‌کنم تأثیری در قواعد اجرایی پروژه داشته باشیم.

پروژه فرهنگی اقامتی تبریز به اتمام‌رسید

وی گفت:پروژه فرهنگی اقامتی تبریز که در موعد آبان ماه سال گذشته تحویل موقت شد و مراحل تکمیل و تحویل آن هم طی شده است که پروژه به پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد رسیده است و فقط مراحل تحویل قطعی ، تهیه و تایید صورت جلسات و صورت وضعیت قطعی پیگیری می‌شود که آن هم طی ۱ ماه آینده تمام خواهد شد.

اتمام پروژه ارغوان رشدیه تا پایان ۱۴۰۱

به گفته وی،  پروژه ارغوان رشدیه هم متناسب با تغییر استراتژی ساخت و تغییر مدیریت اجرایی که در داخل پروژه اتفاق افتاد از ابتدای سال جاری با پروکرس میانگین ۵.۵ درصد در ماه در حال پیشرفت است، برنامه ریزی صورت گرفته این است که پروژه را تا پایان سال مالی جاری تمام کنیم. حال در مدیریت ریسک پروژه برنامه‌ریزی صورت گرفته است که حداکثر اگر موردی پیش بیاید ما حداکثر انحراف‌مان ۲ ماه خواهد بود.

وی گفت:  نکته آخر در رابطه با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است برای توسعه فعالیت‌ها در سطح نمایندگی و شعبی که در حال فعالیت ذیل مجموعه این شرکت ، همانطوری که مستحضر هستید سطح جغرافیایی پوشش فعالیت‌های شرکت شامل ۴ استان شمال غرب کشور است. که تا کنون بخصوص در نمایندگی های ارومیه و اردبیل طرح های مشارکتی خوبی از طرف شهرداری ها و مراجع ذیصلاح جهت اجرا پیشنهاد شده که در هنگام عقدقرارداد نهایی از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران عزیز خواهد رسید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24