Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

برای امروز منطقا باید آغاز مثبت و نسبتا بهتری داشته باشیم چراکه به هر جهت قرار گرفتن قیمت‌های آخرین معامله در سطوحی بالاتر از قیمت‌های پایانی نشان می‌دهد که تا حدودی از فشار عرضه کاسته شده است. اما به این نکته هم باید توجه داشت که برای امروز بازارهای جهانی آغاز به کار خواهند کرد و هر نوسانی در این حوزه می‌تواند در روند حرکتی بازار تاثیرگذار باشد.

پیش‌بینی وضعیت بورس 13 تیر 1401 / راه‌های خروج از رکود

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات سومین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته متعادل و با رگه‌هایی از عرضه آغاز کرد. با گذر از دقایق ابتدایی، عقب‌نشینی خریدارها موجب شد تا باری دیگر فروشنده‌ها تابلوی معاملات را سرخ نمایند اما این پایان کار نبود چراکه با گذر از نیمه ابتدایی بازار، انرژی فروشنده‌ها تحلیل رفت و خریداران تا حدودی بر بازار مسلط شده و شاخص را از سقوط به کانال 1.4 میلیون واحد نجات دادند. اما نکته منفی اینجاست که کماکان ارزش معاملات در سطوح پائینی قرار دارد و خروج پول حقیقی‌ها از بازار متوقف نمی‌گردد !

همین وضعیت موجب شده تا بسیاری از تحلیلگران و فعالین بازار مثبت‌های احتمالی را فرصت فروش قلمداد کنند. خیلی اهل منفی‌بافی و ایجاد ناامیدی نیستم اما واقعیت این است که بازار برای برون‌رفت از وضعیت فعلی نیاز به 3 پارامتر توقف خروج نقدینگی، افزایش بیش از 50 درصدی ارزش معاملات و بمباران خبری (از رسیدن تعدیل مثبت در گزارش پالایشی‌ها و تعیین تکلیف بلوک خودروسازان گرفته تا اخبار مثبت سیاسی و ...) دارد. در غیر اینصورت مثبت‌های اینچنینی طول عمر زیادی نخواهد داشت و ممکن است با از دست رفتن کانال 1.5 میلیون واحد، فشار عرضه در بازار شدت گرفته یک افت جدی و غیرمنطقی دیگر را شاهد باشیم.

اما برای امروز منطقا باید آغاز مثبت و نسبتا بهتری داشته باشیم چراکه به هر جهت قرار گرفتن قیمت‌های آخرین معامله در سطوحی بالاتر از قیمت‌های پایانی نشان می‌دهد که تا حدودی از فشار عرضه کاسته شده است. اما به این نکته هم باید توجه داشت که برای امروز بازارهای جهانی آغاز به کار خواهند کرد و هر نوسانی در این حوزه می‌تواند در روند حرکتی بازار تاثیرگذار باشد.

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24