Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی اعلام کرد : حضور حداکثری صنعت بیمه در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی کشور از جلوه های روشن اهمیت فرهنگسازی در صنعت بیمه به شمار می رود...

اطلاعیه بیمه مرکزی : چهاردهمین نمایشگاه بیمه، بانک و بورس با هویت جدید برپا می شود

بورس24 : حضور حداکثری صنعت بیمه در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی کشور از جلوه های روشن اهمیت فرهنگسازی در صنعت بیمه به شمار می رود.

مصطفی زندی در آستانه برپایی نمایشگاه صنعت مالی ضمن تشریح فرایند جذب تا حضور ارکان صنعت بیمه در این رویداد فرهنگی اقتصادی، اظهار داشت: صنعت بیمه از ظرفیت های چندبرابری برای حضور در عرصه هایی نظیر: تولید ناخالص ملی، جهاد اشتغال، توسعه دانش بنیان ها و افزایش ضریب رفاه در جامعه برخوردار است که رونمایی از ماموریت های حساس بیمه ای این ظرفیت بالقوه را به توانمندی بالفعل مبدل خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی با تاکید بر ضرورت بازیابی جایگاه صنعت بیمه در اقتصاد کلان کشور، افزود: کشورهای حادثه خیز که ریسک های متنوعی دارند باید از صنعت بیمه قدرتمندتری برخوردار باشند و با توجه به شرایط جغرافیایی کشور ما، این صنعت مادر نیز باید بیش از پیش تقویت شود.
رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت بیمه با قدردانی از حضور چشمگیر شرکت های بیمه در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی، خاطرنشان کرد: حضور همزمان شبکه فروش و استارت آپ های بیمه ای علاوه بر تبلور اصل همگرایی در صنعت بیمه می تواند زیرساخت تصمیم سازی های مشترک را تقویت کند.

عضو شورای سیاست گذاری نمایشگاه صنعت مالی کشور از هویت بخشی و تغییر نام آن به عنوان یک راهبرد جدید یاد کرد و گفت: حضور تمام بازیگران اثرگذار اقتصاد کشور باید در یک سطح باشد و آنچه میزان اثربخشی را تعیین می کند ضریب موفقیت در ماموریت های محول شده به آنان است.

وی افزود: بعد از کسب تجارب ارزشمند صنعت بیمه از شرکت در رویدادهای ملی، حضور این صنعت در اینگونه رویدادها، حضوری هدفمند، کاربردی و نتیجه محور است و آثار این سرمایه گذاری فرهنگی در جامعه از طریق افزایش ضریب نفوذ بیمه مشخص خواهد شد.

شایان ذکر است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بیمه، بانک و بورس) از دوم  تا پنجم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود و عموم مردم می توانند بین ساعت ۸ تا ۱۵ از آخرین دستاوردهای حوزه صنعت مالی کشور بازدید کنند.

برای اطلاع از نبض بازار بورس و سهام امروز روی لینک کنید ↪️

برای اطلاع از زمان دقیق خرید ارز نیما روی لینک کنید.↪️

برای مشاهده اخبار  بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24