Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

امکان تسویه و واریز وجه به حساب سهامداران بدون محدودیت های زمانی شبکه بانکی، در کلیه بانک های فعال کشور و طی 24 ساعت شبانه روز در سامانه تسویه آنی رابین پی ایجاد شد...

خدمات سامانه تسویه آنی رابین پی

بورس24 : مدیرعامل رابین پی با اشاره بر توسعه سیاست های فناورانه و دانش بنیان در بازار سرمایه به خبرنگار بورس24 اظهار داشت: یکی از مشکلات سهامداران خرد که همواره با آن دست به گریبان بوده و حتی منجر به خارج کردن سهم خود از یک شرکت می شود؛ عدم تسویه وجه به شمار می رود.

رامیار قنبری ادامه داد: در همین زمینه و با استفاده از فناوری های نوین مالی ، سامانه ای ایجاد شده تا ضمن ارتباط با زیرساخت های فناوری اطلاعات، امکان مدیریت یکپارچه فرآیند های حوزه مالی و پرداخت در مجموعه های فعال در بازار سرمایه را فراهم  سازد.

قنبری افزود: بر این اساس سهامدارانی که به هردلیل تمایل نداشته تا در فرآیند چند روزه دریافت وجه منتظر بوده و یا به طور اضطراری نیاز به دریافت مانده حسابشان نزد کارگزاری دارند، می توانند با استفاده از این سامانه تسویه آنی درخواست دریافت فوری وجه خود را ثبت کنند.

مدیرعامل رابین پی اعلام کرد: این سامانه، اولین سرویس پرداخت یاری تسویه آنی در بازار سرمایه به شمار می رود که ارائه سرویس تسویه آنی بصورت  خودکار و تعریف سرویس تسویه آنی به صورت خودکار و دستی را دارد.

وی به امکان محدود سازی مبالغ درخواستی مشتری از طریق لیست سیاه و لیست سفید در این سامانه اشاره کرد و گفت: مشاهده لیست های درحال تسویه آنی به صورت زنده و همچنین مدیریت کارتابلی لیست های در حال تسویه به صورت آنلاین و آفلاین  نیز از دیگر قابلیت های این سامانه است.

قنبری یادآور شد: ارائه سرویس روزانه یک تسویه حساب برای هر مشتری، ارائه گزارش های متنوع و یکپارچه پرداخت وجه نیز از دیگر امکانات این سامانه به شمار می رود.

وی اتصال به  بیش از 12 بانک در یک پنل  و ثبت 2هزار تراکنش در ثانیه  را از دیگر امکانات کاربر در این سامانه عنوان کرد و گفت: این سامانه نرخ موفقیت پرداخت 99.8درصدی را به خود اختصاص داده به طوری که تعیین فوریت و انجام تراکنش آنی  نیز از دیگر ابزارهای تسویه وجه در این سامانه است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24