Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

نمایشگاه های بورس برای سازمان مربوطه شکلی از یک مجمع داشت که مردم  و سهامداران خرد مشکلات ، پیشنهادات و دغدغه خود را مطرح می کردند اما در سال جاری استقبالی از سازمان بورس دیده نشد.

چرا استقبال دولتی ها از نمایشگاه بورس امسال کم رنگ بود؟

بورس24 : فلاح گفت: نمایشگاه های بورس برای سازمان مربوطه شکلی از یک مجمع داشت که مردم  و سهامداران خرد مشکلات ، پیشنهادات، دغدغه خود را مطرح می کردند اما در سالجاری استقبالی از سازمان بورس دیده نشد.

اخذ رضایت مخاطب

 سه شنبه (4 مرداد) یاسر فلاح مدیرعامل شرکت سبدگردان دارایی نیکی با حضور در برنامه زنده اینستاگرامی  به بررسی حواشی برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه ) پرداخت و به علاقمندان بازار سرمایه اظهار داشت: چهاردهمین نمایشگاه بورس از نظر کیفیت، رضایت مخاطبان خود را اخذ کرد.

وی با اشاره به عمر 16 ساله این نمایشگاه اظهار داشت: سبقه این رویداد به  پیش از تصویب و اجرای قانون بورس و اوراق بهادار باز می گردد به طوری که در آن زمان مقرر بود تا سازمان بورس متولی برگزاری این نمایشگاه باشد.

فلاح افزود: این رویداد همواره تا سال 98 و قبل از شیوع بیماری کرونا در ابعاد و متراژ بزرگ برگزار می شد و بزرگترین نمایشگاه مالی در خاورمیانه به شمار می رفت به طوری که معرف همگان در سطح بین الملل بود.

حضور کمرنگ دولتی ها

مدیرعامل شرکت سبدگردان دارایی نیکی در ادامه به کم رونق بودن این  نمایشگاه  طی سال 1400 اشاره کرد و افزود: سازمان بورس برگزاری این نمایشگاه را در سال جاری برعهده نگرفت و سازمان توسعه تجارت متولی آن شده و همین امر، حضور کمرنگ نهادهای دولتی در چهاردهمین رویداد بورسی کشور را رقم زد.

وی تصریح کرد: تنها بیمه مرکزی، تمام قد با تمامی شرکت هایش حضور داشت و دیگر نهادهای مالی مانند بانک مرکزی و... در این نمایشگاه حضور نداشتند.

مدیرعامل شرکت سبدگردان دارایی نیکی با اشاره به برخی انتقادها در جهت برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: روشن بودن چراغ این نمایشگاه بهتر از خاموشی آن به شمار می رود زیرا در دوره ای قرار داریم که  اعتماد مردم به بازار سرمایه خدشه دار شده است.

همدلی و ارتباط فی مابین

 فلاح پیشنهاد داد: مقبول تر بوده تا مدیران دولتی در این برهه زمانی در این رویدادها  حضور داشته و به حرف مردم گوش دهد. از سویی دیگر نمایشگاه بورس برای سازمان مربوطه شکلی از یک مجمع داشت  و دارد که مردم می توانند مشکلات ، پیشنهادات، دغدغه خود را مطرح کنند.

وی تاکید کرد: به عنوان نمایشگاه، محل نمایش، ظهور و بروز بوده و باید باب همدلی و ارتباط فی مابین شکل گیرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24