Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

چهاردهمین نمایشگاه بورس با استقابل خوبی روبه رو شد که بیشتر آن از سمت بخش خصوصی بود.

استقبال از نمایشگاه بورس توسط بخش خصوصی رخ داد نه دولتی ها

بورس24 : سه شنبه (4 مرداد)  صالح سپاسدار مجری چهاردهمین نمایشگاه بورس  با حضور در برنامه زنده اینستاگرامی  به بررسی حواشی برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه ) پرداخت و به علاقمندان بازار سرمایه اظهار داشت: نمایشگاه بورس امسال، از نظر کیفیت ، رضایت مخاطبان را اخذ کرد.

رونق از سمت خصوصی ها

وی ادامه داد: با توجه به کاهش مصرف انژی و به واسطه مشکلات برق، چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از 8 صبح تا ساعت 16 برپا بوده و فردا 5 مرداد نیز آخرین روز از این رویداد است.

سپاسدار با اشاره بر نبود آمار دقیق از بازدیدکنندگان این نمایشگاه افزود: تعداد بازدیدکنندگان بعد از نمایشگاه بورس، اعلام می شود ولی در مجموع مخاطب خوبی را اخذ کرده است.

وی تعداد مشارکت کنندگان  چهاردهمین نمایشگاه بور س را 150 شرکت به طور مستقیم عنوان کرد و گفت: البته با زیر مجموعه های حاضر، این تعداد به 200 شرکت رسید.

ثبات جایگاه

مجری چهاردهمین نمایشگاه بورس با انتقاد از کاهش مشارکت و حضور بخش دولتی در این نمایشگاه اظهار داشت:عمده  شرکت های حاضر در این دوره ، از بخش خصوصی بوده و برخی سازمان و نهادهای دولتی که باید در این رویداد مرتبط حضور داشته باشند به عنوان غایبان به چشم می آمدند.

 وی با اشاره به اهداف این نمایشگاه تخصصی گفت: معمولا نمایشگاه ها بر اساس مخاطب چند هدف را دنبال می کنند. در نمایشگاه صنعت مالی نیز اهدافی مد نظر است  به طوری که بخش خصوص به دنبال تثبیت جایگاه  خود در این بازار بوده و بر آموزش و افزایش این بخش از بورس نیز تاکید شده است.

سپاسدار یادآور شد: در بخش دولتی نیز بر هدف ویژه ای تمرکز شده که نمایش قدرت و تعامل با مخاطبان به شمار می رود.

فرصت تحقیق و توسعه

مجری چهارمین نمایشگاه بورس، پوست اندازی را یکی از دستاوردهای رویداد امسال عنوان کرد و افزود: این دوره فرصت خوبی برای تحقیق و توسعه بود به طوری که مخاطبان این نمایشگاه به بیش از 80 درصد از اهداف  و انتظارات خود دست یافته اند.

وی به امتیازات و سایر ویزگی های رویداد چهاردهم بورس اشاره کرد و گفت: هدف متولیان این نمایشگاه  بوده، خدماتی ارائه شود تا مشارکت کنندگان در آن نیز متنفع باشند . از سویی دیگر متعاملین بخش خصوصی و دولتی از این نمایشگاه به نتایج مطلوب دست پیدا کنند.

رخداد تجاری

سپاسدار تاکید کرد: این نمایشگاه برای توسعه بازار و تجارت بوده و یکی از عوامل کلیدی به منظور توسعه برگزاری رویدادهای تخصصی است. مطلوب بوده تا به این رویداد، نگاهی در قالب رخدادی تجاری داشته باشیم و به آن منظر سیاسی داده نشود.

وی در پایان این گفت و گو به ثبات کارکردی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: همواره نمایشگاه بورس از شرایط خوب و بد بازار متاثر  نبوده و بر توسعه بازار تمرکز داشته  به طوری که  در هر شرایطی کارکرد و نقش تعیین شده و مرتبط خود را ایفا می کند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24