Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در بازار قراردادهای آتی در هفته منتهی به ٧ مرداد بیش از ۴۶ هزار قرارداد به ارزش ٢۵٧ میلیارد تومان دست به دست شد که نسبت به هفته پایانی تیر افزایش ۴٩ درصدی در حجم و ٢٩ درصدی در ارزش داشت. هفته گذشته زعفران، صندوق طلا و نقره رتبه نخست تا سوم را بدست آوردند.

گزارش آماری بازار آتی در هفته نخست مرداد؛ ۴۶ هزار قرارداد آتی دست به دست شد/ افزایش حجم و ارزش معاملات آتی بورس کالا

بورس24 : در بازار قراردادهای آتی در هفته منتهی به ٧ مرداد بیش از ۴۶ هزار قرارداد به ارزش ٢۵٧ میلیارد تومان دست به دست شد که نسبت به هفته پایانی تیر افزایش ۴٩ درصدی در حجم و ٢٩ درصدی در ارزش داشت. هفته گذشته زعفران، صندوق طلا و نقره رتبه نخست تا سوم را بدست آوردند.

در هفته ای که گذشت، ارزش معاملات بازار قراردادهای آتی در سه دارایی پایه زعفران نگین، صندوق طلا و نقره به ٢۵۶ میلیارد و ٩٩١ میلیون تومان برای دست به دست شدن ۴۶ هزار و ۶٧۴ قرارداد رسید.

در جریان معاملات هفته قبل انعقاد ۴٢ هزار و ۵٠ قرارداد آتی زعفران ارزش بیش از ٢٠٨ میلیارد و ۶٠٧ میلیون تومانی را در بازار به ثبت رساند. این دارایی پایه با سهم ۶۴ درصدی در حجم و ۶٢ درصدی در ارزش قراردادها نسبت به هفته قبل تر در سه سررسید شهریور، آبان و دی ۱۴۰۱ رتبه نخست معاملات هفتگی را به دست آورد.

در جریان معاملات هفته قبل همچنین، تعداد ٣ هزار و ٩۶۴ قرارداد آتی صندوق طلا منعقد شد که ارزش بیش از ۴٧ میلیارد و ٢٣١ میلیون تومان برای آن به ثبت رسید.

صندوق طلا توانست از لحاظ حجم و ارزش پس از زعفران در جایگاه دوم بایستد. سهم صندوق طلا از حجم کل معاملات ٣٠ درصد و ارزش معاملات ٣٢ درصد بود.

معامله گران این تعداد قرارداد را در ۳ سررسید مرداد، مهر و آذر ۱۴۰۱ منعقد کردند.

در ۲ سررسید تحویل مرداد و مهر امسال نیز ۶۶٠ قرارداد آتی نقره در بازار منعقد شد که ارزش بیش از یک میلیارد و ١۵٢ میلیون تومان برای آن به ثبت رسید.

گالری تصاویر

منبع خبر: کالاخبر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24