Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

براساس آخرین گزارش رگولاتوری، بهار امسال در مجموع ۲۴ میلیون و ۹۷۸ هزار و ۷۸۷ مکالمه از طریق رومینگ ملی بین اپراتورهای تلفن همراه برقرار شد. میزبانی همراه اول ۱۹ میلیون مشترک و ایرانسل ۵ میلیون بود. «رومینگ ملی» مشترکانی که آنتن ندارند را به اپراتوری که دارای آنتن است، منتقل می‌کند.

استفاده ۱۵ میلیون مشترک ایرانسل از آنتن‌های همراه اول

بالغ بر ۲۴ میلیون مکالمه در سه ماهه‌ اول سال ۱۴۰۱، از طریق رومینگ ملی صورت گرفته، بدین‌ ترتیب که درصورت نبود آنتن یک اپراتور در منطقه‌ای، از آنتن اپراتور دیگر استفاده شده است.

بورس24 : بالغ بر ۲۴ میلیون مکالمه در سه ماهه‌ اول سال ۱۴۰۱، از طریق رومینگ ملی صورت گرفته، بدین‌ ترتیب که درصورت نبود آنتن یک اپراتور در منطقه‌ای، از آنتن اپراتور دیگر استفاده شده است.

رومینگ ملی نخستین بار در خردادماه ۱۳۹۳ بین اپراتور رایتل، همراه اول و ایرانسل برقرار شد. اجرای طرح رومینگ ملی با این هدف انجام شد که چنانچه در منطقه‌ای، سیم‌کارت مشترکان آنتن نداشت، آن‌ها بتوانند از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش دارند، استفاده کنند. این طرح از سال ۱۳۹۷، بین هر سه اپراتور تلفن همراه و دو اپراتور روستایی به صورت فراگیر به اجرا درآمد.

آخرین آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره مکالمات از طریق رومینگ ملی، حاکی از آن است که در سه ماهه‌ اول سال ۱۴۰۱، در مجموع ۲۴ میلیون و ۹۷۸ هزار و ۷۸۷ مکالمه از طریق رومینگ ملی بین اپراتورهای مختلف تلفن همراه صورت گرفته که البته در مقایسه با آمار ۲۰ میلیونی سه ماهه‌ چهارم ۱۴۰۰، افزایش یافته است.

تعداد مکالمات از طریق رومینگ ملی به تفکیک اپراتور در جدول زیر آمده است.


همراه اول

منبع خبر: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24