Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

فدایی: مسیر سبزی برای این شرکت‌ ها طراحی کرده ایم مدیر عامل فرابورس، امروز طی سخنانی مرحله آخر در تامین مالی شرکت‌ های دانش‌ بنیان را بحث پذیرش اعلام کرد و گفت: برای اولین بار هم امسال تپسی به عنوان یکی از استارتاپ‌ های بزرگ کشور از طریق فرابورس عرضه اولیه شد و...

اهمیت بورسی شدن استارتاپ ها از نگاه مدیر عامل فرابورس

بورس24 : مدیر عامل فرابورس، امروز طی سخنانی مرحله آخر در تامین مالی شرکت‌ های دانش‌ بنیان را بحث پذیرش اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۱۵ شرکت دانش‌ بنیان در فرابورس پذیرش شده‌ اند که فرابورس امسال مسیر سبزی برای این شرکت‌ ها طراحی کرده تا ورود آن‌ ها تسهیل شود.

او ادامه داد: برای اولین بار هم امسال تپسی به عنوان یکی از استارتاپ‌ های بزرگ کشور از طریق فرابورس عرضه اولیه شد و بورسی شدن استارتاپ ها علاوه بر کمک به توسعه این شرکت‌ ها، ضریب اعتماد آن‌ ها را بالا می‌ برد.

فدایی درباره نحوه ارزش‌ گذاری و پذیرش شرکت‌ های دانش‌ بنیان در بازار سرمایه گفت: جنس دارایی‌ های شرکت‌ های دانش‌ بنیان متفاوت است. چرا که این شرکت‌ ها دارایی فیزیکی کمتری دارند، به همین دلیل هم نوع ارزیابی آن‌ ها متفاوت بوده و فرایند پذیرش آن‌ ها در مسیر ویژه‌تری قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای این شرکت‌ ها از ظرفیت شرکت پروژه هم می‌ توان استفاده کرد که در این حوزه، تجلی به عنوان اولین تجربه، بازدهی و چشم‌ انداز خوبی برای این نوع ابزار مالی ایجاد کرد، اظهار داشت: در شرکت‌ های پروژه‌ ۵۰ درصد آورده توسط موسسین و ۵۰ درصد توسط سرمایه‌ گذاران در بازار سرمایه فراهم می‌ شود.

مدیر عامل فرابورس ایران با اشاره به اینکه شرکت‌ های دانش‌ بنیان در بازار پایه و SME پذیرش نمی‌ شوند، بلکه در بازار اصلی پذیرش می‌ شوند، بیان کرد: مطابق با استانداردهای جهانی، فرابورس نیز با عرضه‌ های اولیه به ورود منابع حاصل از بازار سرمایه به داخل شرکت‌ ها کمک می‌ کند که دو عرضه آخر فرابورس نیز به همین ترتیب بود. 

منبع خبر: سنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24