Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس 24 - مهران رضوانی در برنامه زنده چبورس برای علاقمندان بازار سرمایه و مخاطبان بورس 24، از روند حرکتی  بازارهای طلا، ارز، کامودیتی ها و رمز ارزها  گفت و افزود...

یک کارشناس بازار سرمایه: بورس با اخبار مثبت برجام، روند صعودی را پیش خواهد گرفت

بورس24رضوانی گفت: نرخ دلار با اخبار مثبت برجام، روند نزولی پرشتاب و پایدار نخواهد داشت اما بورس به شدت متاثر شده و روند صعودی را پیش خواهد گرفت.

مهران رضوانی در برنامه زنده چبورس برای علاقمندان  بازار سرمایه و  مخاطبان بورس24 ، از روند حرکتی  بازارهای طلا، ارز، کامودیتی ها و رمز ارزها  گفت و افزود: با انتشار اخبار ناشی از مذاکرات برجام، تغییرات پرشتابی در برخی بازارها انتظار می رود.

وی در ادامه و با اشاره به روند حرکتی بازارها و میزان تاثیرپذیری آنها بر اخبار منتشر شده از مذاکرات برجام افزود: بازار نسبت به اخبار برجامی، کمابیش بلاتکلیف است اما تحرکات کوچک رو به رو رشدی دارد.

این کارشناس بازر سرمایه گفت: البته بازگشایی فولاد مبارکه، کمی به روند صعودی بازار امروز کمک کرد.

رکوردزنی تورم

وی اثرگذاری کاهش  قدرت معیشت و سرمایه گذاری مردم را در رکود بورس بی تاثیر ندانشت و افزود: در سال جاری، تورم رکورد های جدیدی را ثبت کرد  به طوری که سرمایه گذاری در این بازار برای ایرانیان سخت شده است.

رضوانی اظهار داشت: تفاوت بورس با سایر بازارها مانند ملک، چسبندگی قیمت است ولی روند بورس از نتایج و مذاکرانت  برجام نشات خواهد گرفت.

سودآوری بورس

وی روند حرکتی دلار را همچنان صعودی دانست و گفت: اخبار مثبت برجام و اخذ توافقات بر کاهش نرخ دلار اثر چندانی نخواهد داشت ولی بورس، رشد بالا و پرشتابی را تجربه می کند. به طوری که سود بالایی را برای سرمایه گذاران به همراه خواهد داشت.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24