Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس گفت: بهتر است وزیر صنعت، معدن و تجارت در راستای ارتقای کیفیت صنعت خودرو، سهام ایران‌خودرو و سایپا را به بخش خصوصی واگذار کند.

نماینده مجلس: ایران‌خودرو و سایپا باید هرچه زودتر به بخش خصوصی واگذار شوند

بورس24 : عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس گفت: بهتر است وزیر صنعت، معدن و تجارت در راستای ارتقای کیفیت صنعت خودرو، سهام ایران‌خودرو و سایپا را به بخش خصوصی واگذار کند.

«قدرت‌الله حمزه شلمزاری» در مورد واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی اظهار داشت: عملکرد این ٢ شرکت خودروساز از نظر کیفیت و قیمت مورد رضایت مردم نبوده است و برای ارتقای کیفیت صنعت خودروسازی باید هر چه زودتر سهام این شرکت‌ها به بخش خصوصی واگذار شود.

نماینده مردم فارسان در مجلس شورای اسلامی بیان‌داشت: هر راهکاری که بتواند صنعت خودروسازی کشور را بهبود بخشد، مورد حمایت مجلس است و ما نمایندگان هم در راستای رضایتمندی مردم موافق واگذاری سهام این شرکت‌ها به بخش خصوصی هستیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس تصریح کرد: در شرایط کنونی این دو شرکت خودروساز یکه تاز میدان هستند و هر تصمیمی در حوزه قیمت‌گذاری داشته باشند اعمال می کنند، در واقع می‌توان گفت در این حوزه در حق مردم ظلم شده است زیرا کیفیت خودروها از نظر ایمنی پایین و قیمت آنها بالاست.

حمزه شلمزاری گفت: مدیران صنعت خودروسازی سال‌هاست که جان و جیب مردم را به بازی گرفته اند و مافیای قدرتمند آنها هم مانع نظارت های دقیق شده است؛ در غیر این صورت وضعیت امروز خودروسازی کشور نباید به این صورت باشد.

وی افزود: بهتر است وزیر صمت برای واگذاری سهام این دو شرکت به بخش خصوصی اقدام عاجل را انجام دهد و می توان گفت با عرضه محصولات آنها در بورس می توان به شفاف سازی در این حوزه رسید.

منبع خبر: ایرنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24