Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

طی 10 روز کاری اخیر ارزش معاملات با شیب ملایمی افزایش یافته و تقریبا به دو برابر یک ماه گذشته رسیده و این موضوع سیگنال مثبتی برای بسیاری از معامله‌گران کوتاه‌مدتی محسوب می‌شود. ضمن اینکه از شدت خروج پول هم کاسته شده است. لذا برای امروز بازارای متعادل و مثبت مدنظر است.

پیش‌بینی وضعیت بورس 25 مرداد 1401 / سیگنال سخنگو

1) پیش‌بینی بازار ...

بورس24 : بورس تهران معاملات سومین روز کاری هفته را با فشار هر چند محدود عرضه و عقب‌گرد 2.000 واحدی شاخص آغاز کرد و اگرچه در نیمه نخست بازار خروج حدود 100 میلیارد تومان پول و افت ارزش داد و ستد معامله‌گران را شاهد بودیم اما با رسیدن به نیمه‌های بازار و با وجود عدم پاسخ قطعی مثبت ایران به بحث توافق وین، به یکباره تقاضا به شکل بااهمیتی در صنایع برجامی تقویت شد و شاخص کل موفق شد کل افت دقایق ابتدایی را جبران کرده و به نقطه سر به سر بازگردد. رسیدن ارزش معاملات به سطوح بیش از 3.500 میلیارد تومانی برای دومین روز متوالی از دیگر اتفاقات مثبت روز گذشته بود.

برخی معتقدند تغییر لحن سخنگوی وزیر امور خارجه ایران و تداوم روند کاهشی دلار، سیگنال‌های مثبتی را درخصوص توافق صادر کرده است. حتی زمزمه‌هایی درخصوص درز اطلاعات نهانی درخصوص تقویت حصول توافق به گوش می‌رسد که چندان قابل اتکا نیست. از حق نگذریم، طی یکسال گذشته و از زمان آغاز گفتگوها، این نخستین مرتبه‌ای است که بازار چنین واکنشی را از خود بروز داده و البته اگر طی روزهای آتی اخبار دقیق‌تری برسد، روند کلی بازار سر و شکل بهتری خواهد گرفت و بطور قطع بخشی از نقدینگی به سراغ سهام ارزنده و سودمحور نیز حرکت خواهد کرد.

 نکته مهم اینکه طی 10 روز کاری اخیر ارزش معاملات با شیب ملایمی افزایش یافته و تقریبا به دو برابر یک ماه گذشته رسیده و این موضوع سیگنال مثبتی برای بسیاری از معامله‌گران کوتاه‌مدتی محسوب می‌شود. ضمن اینکه از شدت خروج پول هم کاسته شده است. لذا برای امروز بازارای متعادل و مثبت مدنظر است. اما توجه به این نکته ضروری است که نوسانات این روزهای بازار پیوند جدی با اخبار سیاسی خورده و طبیعی است هر خبری چه مثبت و چه منفی عاملی برای تشدید عرضه و یا شدت گرفتن تقاضا باشد. در واقع ریسک خرید و فروش در این روزها بسیار بالا است.

برای اطلاع از بازار بورس امروز ایران روی لینک کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از بروزترین اخبار مسکن روز ایران روی لینک کلیک کنید ↪️

برای اطلاع از اخرین اخبار به روز بانک های ایران روی لینک کلیک کنید ↪️

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24