Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

برخی از صنایع صعود بالایی را خواهند داشت بورس 24 - مهران رضوانی کارشناس بازار سرمایه و رمز ارزها در برنامه زنده چبورس سه شنبه (25 مرداد)، از بازارهای طلا، ارز، کامودیتی ها، صنایع بورسی و رمز ارزها برای مخاطبان بورس 24 گفت و...

یک کارشناس بازار سرمایه و رمز ارزها: بازار به انتظار نتیجه مذاکرات است

بورس24 : کارشناس بازارهای مالی در برنامه زنده چبورس اعلام کرد:  بازار سرمایه، از اخبار مثبت مذاکرات برجام متاثر بوده و در چند روز گذشته مثبت و منفی های قوی تجربه کرده که ممکن است به ضرر برخی سهامداران باشد.

مثبت و منفی های حریصانه بازار سرمایه

رضوانی گفت: بازار سرمایه، از اخبار مثبت مذاکرات برجام متاثر بوده و در چند روز گذشته مثبت و منفی های قوی تجربه کرده که ممکن است به ضرر برخی سهامداران باشد.

هیجان بازار و سهامداران

مهران رضوانی کارشناس بازار سرمایه و رمز ارزها در برنامه زنده چبورس سه شنبه (25 مرداد)، از بازارهای طلا، ارز، کامودیتی ها، صنایع بورسی و رمز ارزها برای مخاطبان بورس24 گفت و با تاکید بر نزدیک شدن مذاکرات برجام به توافق اظهار داشت: بازار سرمایه متاثر از اخبار برجام، تحرکات بالای بسیار هیجانی دارد به طوری که منفی ها و مثبت های بسیار قوی و حریصانه در بورس دیده می شود.

وی تصریح کرد: این شرایط ممکن است به ضرر سهامداران خرد باشد.

برای اطلاع از اینده بازار بورس ایران از اینجا کلیک کنید ↪️

انتظار برای پایان

رضوانی با اشاره به شرط ایران در مذاکرات برجام مبنی بر درخواست پرداخت غرامت از  آمریکا در صورت خروج از برجام، یادآور شد: اکنون مذاکره تمام شده و بازار به انتظار نتیجه است.

وی با تاکید بر بازه زمانی روند صعودی بازار سرمایه افزود: با هرگونه توافق از برجام، برخی از صنایع که از تحریم ها، ریزش داشته اند تا چند ماه آینده صعود بالایی را خواهند داشت، اما ارزش آنها مجدد اصلاح می شود.

این کارشناس بازارهای مالی گفت: با اخذ هر گونه توافق، مسکن و ملک به دلیل چسبندگی قیمت، دچار رکود می شود اما نزول پیدا نمی کند.

وی با مد نظر قراردادن قوی ترین حرکت نزولی دلار افزود: دلار هم اکنون روی  کانال 30 هزار تومان قرار گرفته و بعید به نظر می رسد که تا چند روز اخیر به زیر 28 هزار تومان برود.

رضوانی با اشاره بر اینکه قیمت نفت، اخبار برجام را پیش خور کرده گفت: با وقوع برجام امکان فروش بالای نفت ایران وجود دارد.

برای مشاهده نقشه بازار بورس امروز روی لینک کلیک کنید↪️

هیجانات بالای فردا

 این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر انتشار اخبار نهایی مذاکرات برجام اعلام کرد: هیجانات فردای بازار بسیار زیاد خواهد بود بنابراین سهامداران اسیر اخبار نشوند.

وی احتمال به نتیجه رسیدن برجام را بسیار قوی دانست و افزود: بعید است؛ آمریکا تضمینی ارائه ندهد و توافقات انجام می شود. اما اگر توافقی نیز رخ ندهد؛ بعد از بی برجامی نیز ارزش دلار، طلا، ملک و خودرو بالا خواهد رفت به همین منظور بازار همچنان صعودی می ماند.

تاثیر هفت روزه

رضوانی یادآور شد: بازار درصورت عدم توافق ، به شدت تورمی می شود؛ اما ازسویی دیگر، بازار سرمایه با اخذ هر گونه توافق از این مذاکرات، نقدشوندگی خوبی دارد ولی  از این اخبار تنها حدود یک هفته تاثر پذیر خواهد ماند. 

برای اطلاع از گزارشات بورس امروز  روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • شهناز غلامی
    شهناز غلامی

    عالی .‌‌خداقوت

    1 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24