Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حس سرخوردگی و ناامیدی معامله‌گران در رفتار نیمه دوم بازار روز گذشته، مهمترین خروجی بود که بسیار هم خطرناک است و اگر کنترل نشود، می‌تواند تمام خوش‌بینی‌ها از ابتدای هفته را تبدیل به یک چالش جدید و برگشت بازار به روند اصلاحی نماید !

پیش‌بینی وضعیت بورس 26 مرداد 1401 / نگرانی از چالش جدید

1) پیش‌بینی بازار ...

بورس24 : در شرایطی به مصاف معاملات آخرین روز کاری هفته می‌رویم که بازار روز گذشته کار را با افزایش نسبی تقاضا اما با تردید جدی آغاز کرد. چراکه با وجود برخی سیگنال‌های مثبت درخصوص توافق و نزدیک شدن به خط پایانی این ماراتن نفس‌گیر، اما گویا هنوز برخی از موضوعات باقی مانده و نیاز است بر سر آنها رایزنی‌ها (بطور مستقیم و یا غیر مستقیم) ادامه یابد. البته این برداشت ما از اخباری است که منتشر می‌شود و ممکن است در پشت پرده اتفاقات دیگری در جریان باشد و حتی تنها امضای توافق باقی مانده باشد و ما از آن بی‌‌خبر باشیم. اما به هر جهت شفاف نبودن فضا و البته رشد 20 درصدی در برخی از نمادها و صنایع برجامی موجب شد تا رفته‌رفته سمت تقاضا فروکش کرده و فروشندگان باری دیگر میدان‌دار شوند. در نتیجه معاملات روز گذشته، شاخص کل علاوه بر از دست دادن رشد 4 هزار واحدی دقایق ابتدایی، افت 4 هزار واحدی را ثبت کرد و با وجود ثبات در ارزش معاملات، حدود 120 میلیارد تومان پول از بازار خارج شد.

حس سرخوردگی و ناامیدی معامله‌گران در رفتار نیمه دوم بازار روز گذشته، مهمترین خروجی بود که بسیار هم خطرناک است و اگر کنترل نشود، می‌تواند تمام خوش‌بینی‌ها از ابتدای هفته را تبدیل به یک چالش جدید و برگشت بازار به روند اصلاحی نماید ! البته شاید اظهارنظر ما کمی شتاب‌زده باشد اما به هر جهت ترمز بازار روز گذشته به بدترین شکل ممکن گرفته شد و به نظر می‌رسد برای امروز هم بازاری منفی و کسل‌کننده را شاهد باشیم. چراکه به هر جهت قرار گرفتن در روزهای پایانی هفته و نگرانی درخصوص اخبار سیاسی و بازارهای جهانی، عاملی برای احتیاط در رفتار معامله‌گران خواهد بود. البته این روزها اخبار سیاسی تعیین‌کننده مسیر است و رسیدن هر خبر مثبتی از ناحیه توافق ممکن است شرایط را به گونه دیگری و حتی بهتر از انتظار ما رقم بزند.

مشاهده کامل پیش‌بینی بازار امروز

برای اطلاع از گزارشات بورس امروز  روی لینک کلیک کنید.↪️

برای مشاهده نقشه بازار بورس امروز روی لینک کلیک کنید↪️

برای اطلاع از اینده بازار بورس ایران از اینجا کلیک کنید ↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24