Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

این روش به روش تدریجی و تکاملی توسعه پیدا می‌ کند بورس 24 - به گفته وی عرضه در بورس این امکان را برای همگان فراهم کرده است، تا با یک فراخوان، مشتریان با مراجعه به رسانه‌ ها  نحوه خرید خودرو از بورس را ملاحظه کنند...

مدیر عامل بورس کالا: به سمتی می رویم که مردم کمترین زحمت و دردسر را برای خرید خودرو متحمل شوند

بورس24 : اهم سخنان دکتر حامد سلطانی‌ نژاد مدیر عامل بورس کالای ایران، در گفتگویی در مراسم عرضه خودرو در بورس کالا: 

شاهد یک اتفاق ویژه امروز در بورس کالا بودیم و عرضه خودرو  با قوت شروع شده و ادامه پیدا خواهد کرد، ثمرات و اثرات خوبی داشت و امروز اثر آن را روی خودروهایی که در بورس کالا عرضه شد دیدیم. 

کاهش خیلی قابل توجه در قیمت‌ ها، کاهش قیمت در بورس به نسبت بازار غیر رسمی ایجاد شد و بر بازار غیر رسمی خودرو اثر گذاشت و شاهد این بودیم، انتفاعی که ناشی از قیمت‌ گذاری ناصحیح خودرو به جیب عده‌ای دلال و واسطه واریز می‌ شد، به خود تولید کننده رسیده است.

تاکنون شاهد بودیم که سهامداران و ذینفعان اصلی شرکت‌ های خودرویی عموما متضررین اصلی تولید خودرو بوده‌ اند، ولی با اتفاق عرضه خودرو در بورس به نظر می‌ رسد که این حقوق استیفا خواهد شد و ما به‌ التفاوتی که به جیب واسطه‌ ها واریز می‌ شد در وجه خود ذینفعان اصلی شرکت‌ ها می‌ رود. 

علاوه بر اینکه آن مبالغ هیچ‌ وقت به حساب مردم هم نمی‌ رفت و این بین عده‌ ای نفع می‌ بردند از اینکه قیمت درب کارخانه با قیمت فروش در بازار غیر رسمی شکاف قابل توجهی داشته باشد و به این افزایش قیمت  دامن می‌ زدند. 

عرضه در بورس این امکان را برای همگان فراهم کرده است، تا با یک فراخوان، مشتریان  با مراجعه به رسانه‌ها  نحوه خرید خودرو از بورس را ملاحظه کنند.

عرضه خودرو در بورس یک حرکت تدریجی است و باید تکامل خودش را طی کند. قطعا روشی که امروز برای خودروی کم‌ تیراژ استفاده شد برای خودرو پر‌ تیراژ قابل استفاده نیست، چه به لحاظ سیستم مچینگ قیمت، چه به لحاظ روش کشف قیمت، چه به لحاظ روش حراج و به لحاظ مواجه با مردم شاید روش‌ ها باید آنلاین باشد.

روش کد گرفتن هم اکنون آنلاین است، ولی روش فروش خودرو هم قطعا باید برای خودروهای پر تیراژ آنلاین شود و به سمتی برویم که مردم کمترین زحمت و دردسر را برای خرید خودرو متحمل شوند. این روش به روش تدریجی و تکاملی توسعه پیدا می‌ کند. 

برای اطلاع از گزارشات بورس امروز  روی لینک کلیک کنید.↪️

برای مشاهده نقشه بازار بورس امروز روی لینک کلیک کنید↪️

برای اطلاع از اینده بازار بورس ایران از اینجا کلیک کنید ↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24