Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اعلام اینکه با اسرائیل درباره بازگشت به برجام اختلاف وجود دارد گفت دو طرف درخصوص برخی مسائل همچنان هم نظر هستند.

آمریکا: با اسرائیل در مورد برجام اختلاف تاکتیکى داریم

بورس24 : سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اعلام اینکه با اسرائیل درباره بازگشت به برجام اختلاف وجود دارد گفت دو طرف درخصوص برخی مسائل همچنان هم نظر هستند.

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری بامداد جمعه به پیام یائیر لاپید، نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و گفت واشنگتن و تل آویو در رابطه با موضوع توافق هسته‌ای میان ایران و قدرت‌های جهانی، دارای اختلافات تاکتیکی هستند.

پرایس تاکید کرد اختلاف تاکتیکی آمریکا و اسرائیل درباره توافق هسته‌ای ایران در خصوص مسائل فنی است و دو طرف همچنان درباره ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی هم نظر هستند.

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه به کاخ سفید پیامی داد مبنی بر این‌که «پیش‌نویس توافق هسته‌ای اتحادیه اروپا که در حال بررسی با ایران است فراتر از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ است و با خطوط قرمز خود دولت بایدن همخوانی ندارد.» لاپید گفته بود که به «هیچ توافقی با ایران پایبند نخواهد ماند» و با تکرار ادعا‌ها درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان مدعی شده است رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش خواهد کرد.

سخنگوی وزرات خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعا‌های بی اساس بار دیگر مسئله دیپلماسی درباره بازگشت متقابل به پایبندی به برجام را موثرترین وسیله برای دستیابی به این هدف دانست.

این مقام آمریکایی همچنین افزود واشنگتن همچنان نظرات ایران درباره پیشنهاد اتحادیه اروپا را بررسی می‌کند و نظر خود را به طور مستقیم و خصوصی به اتحادیه اروپا اعلام خواهد کرد.

پرایس درانتهای اظهارات خود ضمن تاکید بر نقش مهم کشور عمان در مذاکرات بازگشت به پایبندی به برجام، از نقش عمان در تسهیل مذاکرات و نیز موضوع زندانیان دو تابعیتی قدردانی کرد.

جمهوری اسلامی ایران سه روز پیش پاسخ خود در مورد پیشنهادات اروپا در مورد احیای توافق هسته‌ای را به آن ارائه کرد. اتحادیه اروپا و آمریکا اعلام کرده‌اند که همچنان در حال بررسی و رایزنی در مورد پاسخ ایران هستند.

برای اطلاع از گزارشات بورس امروز  روی لینک کلیک کنید.↪️

برای مشاهده نقشه بازار بورس امروز روی لینک کلیک کنید↪️

برای اطلاع از اینده بازار بورس ایران از اینجا کلیک کنید ↪️

منبع خبر: باشگاه خبرنگاران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24