Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرعامل در گفت و گو با بورس 24 : ارزش گذاری شرکت هفته پیش تمام شد همین هفته پاکات بازگشایی می شود سایپا سه برابر قیمت تابلو ارزش دارد

تائید گمانه زنی ها درباره «خساپا»

بورس24 : مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا تائید کرد که تمام فرآیندهای کارشناسی اموال و دارایی های این شرکت به اتمام رسیده است.

محمد علی تیموری خاطر نشان کرد:تمام فرآیند های کارشناسی، قیمت ارزشگذاری سهام انجام شده، مرکز مشاوران قوه قضاییه نامه‌نگاری های آن را آماده کرده و طی هفته جای، پاکات در حضور هیات مدیره بازگشایی خواهد شد.

100 همت تخمین برای ارزش سایپا چقدر درست است؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا اخبار و گمانه زنی های موجود مبنی بر ارزشگذارای 100 هزار میلیارد تومانی سایپا صحت دارد یا خیر؟ پاسخ داد : به دلیل این که، عرضه ۴۲ درصدی سهام و سهام مدیریتی ( با احتساب سهامی که وساپا و ورنا و نیوان ابتکار دارند ) است ، اساسا" به نظر من دو عدد قیمت‌گذاری بلوک و تابلو نباید با هم مقایسه شوند،این عددی که در تابلو می بینیم اصلا عددی نیست که بخواهد سهام فروخته شود، در واقع هر شخصی ۴۲ درصد بلوک سایپا را خریداری کند،صاحب سه کرسی مدیریتی خواهد شد. ارزش حتما بالاتر است، سابقه گذشته هم نشان داده، تمام سهامی که به صورت مدیریتی عرضه می‌شود، سه  برابر قیمت تابلو بوده، ولی باید بر اساس نظر کارشناسان و تیم اقتصادی و سازمان بورس و ... این عدد مشخص شود.

مدیر عامل گروه  سایپا با اشاره به برنامه بازگشایی پاکات گزارش کارشناسان در ارزشگذاری سهام سایپا گفت: پاکات تحویل سایپا شده است، در نخستین جلسه هیات مدیره پاکات را بازگشایی می‌کنیم. در این ۷ ماه سایپا مسیری را طی کرده که آرامشی را در بازار ایجاد کرده، خودروهای ما به دلیل تیراژ و عرضه بالا، از قرعه کشی خارج شد و امیدواریم با توجه به نامه نگاری‌هایی که انجام شده، از شهریور ماه حتی محدودیت ها هم کاهش یابد و مردم بدون محدودیت خودرو های سایپا را ثبت نام کنند و خودرو عرضه شود.

آخرین وضعیت عملیاتی سایپا

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص خروج قطعات غیر استاندارد و تاثیر آن بر شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: وزارت صمت همت بالایی را مبنی بر خروج قطعات غیر استاندارد و قاچاق داشتند، ما باید جایگزین این قطعات را به بازار عرضه می‌کردیم که از اردیبهشت ماه امسال برنامه‌ریزی کردیم که توسعه لوازم یدکی که کار خوبی در دنیاست، رشد بیش از ۳۰۰ درصد عرضه لوازم یدکی در این سه ماه داشتیم. امیدواریم سهامداران رشد ۵۰۰ درصدی را از گروه سایپا به لحاظ عرضه کالا مشاهده کنند.

وی افزود: درنتیجه اگر سایپا در سال گذشته ۲ هزار میلیارد تومان عرضه لوازم یدکی داشته، برنامه‌ریزی کرده ایم به ۱۰ هزار میلیارد تومان عرضه، بدون افزایش قیمت برسیم.

تیموری گفت: قیمت های ما علاوه بر استاندارد بودن( به دلیل این که از تولید کننده به خدمات عرضه می‌کنیم) ، از کالاهای قاچاق و زیر پله ای در بازار مناسب تر است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24