Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به هرحال با وجود آن که طبیعتاً بخشی از عرضه های امروز به معاملات روز آتی نیز سرایت خواهد کرد، اما روند بازارهای جهانی و البته انتشار هرخبری پیرامون برجام می تواند بر سمت و سوی معاملات روز آتی تاثیرگذار باشد...

پیش بینی بورس فردا ؛ در انتظار برجام

بورس24 : بازار سهام در شرایطی معاملات دومین روز هفته را متعادل و با بهبود نسبی تقاضا در کلیت بازار به ویژه در صنایع داخلی آغاز کرد که با گذر از ساعت ابتدایی معاملات و همزمان با افزایش فشار فروش در کلیت بازار، روند شاخص کل معکوس و نزولی شد.

بدین ترتیب با وجود آن که تحرکات مثبتی در بسیاری از نمادهای کوچک همچون غذایی ها، زراعتی ها، فراکاب ها، سیمانی ها و ... مشاهده می شد، شاخص هم وزن نیز تغییر مسیر داده و سرخپوش شد.

در نهایت شاخص کل در یک روز کم رمق با افت 0.62 درصدی و شاخص هم وزن با کاهش 0.22 درصدی مواجه شدند. ارزش معاملات خرد اما کاهشی شد و در سطح 2600 میلیارد تومان قرار گرفت و روند خروج نقدینگی حقیقی با خروج حدود 290 میلیارد تومان نقدینگی خرد ادامه یافت.

به نظر می رسد نگرانی های سهامداران در خصوص ریسک های موجود به خصوص نتیجه مذاکرات، نوسانات نرخ دلار در بازار آزاد و تاثیر آن بر نرخ نیمایی، وضعیت بازارهای جهانی و ... همچنان ادامه دارد و هر معامله گر با توجه به تحلیل خود از ریسک ها و محرک های موجود دست به خرید یا فروش سهم در صنایع مختلف می زند.

از آنجا که نرخ دلار معمولا واکنش سریعی به اخبار می دهد، این بار تداوم روند کاهشی آن، خبر از تداوم خوشبینی ها به احیای برجام دارد. اما به سبب ریسک های موجود، معامله گران در بازار سرمایه همچنان محتاطانه دست به معامله می زنند. همین مساله سبب تقابل خریداران خوشبین و فروشندگان محتاط در اغلب صنایع شده است. البته بخشی از عرضه های این روزها را می توان به ریسک گریزی سهامداران به منظور تحقق سودهای کسب شده در روزهای سبز بازار مربوط دانست.

به هرحال با وجود آن که طبیعتاً بخشی از عرضه های امروز به معاملات روز آتی نیز سرایت خواهد کرد ، اما روند بازارهای جهانی و البته انتشار هرخبری پیرامون برجام می تواند بر سمت و سوی معاملات روز آتی تاثیرگذار باشد.

مشاهده گزارش کامل چشم انداز بورس فردا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24