Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

حال با توجه به مسائل مطرح شده و با وجود اینکه طبیعتاً بخشی از عرضه های امروز به معاملات فردا نیز سرایت خواهدکرد، اما به نظر می رسد که روند نوسانی حال حاضر، فعلاً تداوم داشته باشد و با وجود تردیدهای موجود، همانند روزهای گذشته برخی صنایع و تک نمادها با اقبال سمت تقاضا همراه شوند...

پیش بینی بورس فردا ؛ به وقت نوسان

بورس24 : با وجود آن که بورس تهران معاملات روز جاری را متعادل و با افزایش نسبی تحرکات مثبت و روند صعودی نماگرها آغاز کرد، اما دیری نپایید که از تب و تاب معاملات کاسته شده و با افزایش تعداد نمادهای منفی به خصوص درمیان بزرگان، روند رو به رشد شاخص کل متوقف شد.

بدین ترتیب با وجود اینکه بعضاً در میانه معاملات برخی نمادهای بزرگ از جمله شیمیایی ها با بهبود نسبی تقاضا روبرو شدند، اما در پی ادامه نزول شاخص کل، این شاخص در نهایت با افت 0.38 درصدی روبرو شد.

اما در سمت دیگر می بینیم که این روزها حتی در روزهای منفی، پورتفوی سهامداران نمادهای کوچک و متوسط چندان منفی نمی شود و به نوعی این نمادها تحت تاثیر تحولات بنیادی شان، غالباً با تقاضای نسبتاً خوبی روبرو هستند.

در این میان فراکاب ها دو روزی است که در مرکز توجه خریداران قرار گرفته اند. با این حال با وجود افت نماگر هم وزن در نیمه دوم معاملات به واسطه کاهش قیمت نمادهای خودرویی و بانکی، اما این شاخص در انتهای معاملات با رشد 0.20 درصدی به کار خود پایان داد. ارزش معاملات خرد به حدود 2800 میلیارد تومان رسید و کدهای حقیقی حدود 280 میلیارد تومان از گردونه معاملات خارج کردند.

این روزها علاوه بر اخبار ضد و نقیض برجامی و فضای تردید آمیز به وجود آمده در سرانجام نرخ دلار که دیروز یک حرکت رفت و برگشتی سریع تا مرز 28 هزار تومان نیز داشت، بحث ها و گمانه زنی ها پیرامون ارزش تعیین شده بلوک خودروسازان نیز داغ است.

مساله ای که طی چند روز گذشته معمولاً در ساعت ابتدایی معاملات، نمادهایی مثل ورنا و وساپا را تا محدوده های بالای دامنه نوسان پیش می برد. از سویی با وجود ریسک های موجود در صنعت خودروسازی، اما عرضه خودرو در بورس کالا نیز تاثیرگذاری خوبی بر وضعیت عملیاتی و مالی شرکت های خودرویی خواهد داشت. به هر حال به سبب ریسک ها و ابهامات موجود در صنایع مختلف، این روزها بازار دست خوش نوساناتی است که روند معاملات را حتی در صنایع پرمعامله این روزها، در میانه معاملات به یکباره تغییر می دهند.

هرچند شاید نکته قابل توجه این روزها تقاضای بهتر و عدم وجود فروشنده قوی در سهم های کوچک و متوسط حتی در منفی های بازار است.

حال با توجه به مسائل مطرح شده و با وجود اینکه طبیعتاً بخشی از عرضه های امروز به معاملات فردا نیز سرایت خواهدکرد، اما به نظر می رسد که روند نوسانی حال حاضر، فعلاً تداوم داشته باشد و با وجود تردیدهای موجود، همانند روزهای گذشته برخی صنایع و تک نمادها با اقبال سمت تقاضا همراه شوند.

مشاهده گزارش کامل چشم انداز بازار فردا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24