Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مشاور اقتصادی باشگاه استقلال با اشاره بر اینکه مشتری های زیادی اعم از حقیقی و حقوقی درصدد خرید بلوک استقلال هستند گفت: مذاکرات فروش بلوک، بسیار وسواس گونه بوده و حساسیت های بسیاری در این موضوع حاکم است و باید منتظر نظر هیات واگذاری بود.

در برنامه زنده چبورس مطرح شد؛ باشگاه استقلال در یک قدمی درآمد هزار میلیارد تومانی

بورس24 : دولتشاهی گفت: 170 هزار نفر سهامدار باشگاه استقلال هستند و حدود یک میلیارد سهم  دارند. بنابراین و هم اکنون تنها از محل حق پخش می تواند یک هزار تومان سود شناسایی کند.

بازگشایی قانونی

سه شنبه (یکم شهریور ماه)، علی دولتشاهی مشاور اقتصادی باشگاه استقلال با حضور در برنامه زنده اینستاگرامی چبورس با موضوع بازگشایی نماد سرخابی‌ها برای علاقمندان و مخاطبان بورس24 از برنامه ها، درآمد زایی ها، سودآوری و... نماد باشگاه استقلال حرف زد. وی گفت: نماد باشگاه استقلال چهارشنبه بازگشایش می شود اما باشگاه پرسپولیس همچنان در مسیر انجام امور قانونی بوده و زمان گشایش مشخص نیست.

وی دلیل تعویق زمان این بازگشایش ها را مرتبط با قانونگذاری دانست و گفت: قوانین بورس و .... با یک باشگاه ورزشی هماهنگ نیست به طوری که  این حضور در بازار سرمایه نیازمند یکسان سازی بود.

دولتشاهی یادآور شد: طولانی شدن مسیر بازگشایش این نمادها، به تطبیق قوانین شرکتی با این باشگاه ها مرتبط می شود.

مشاور اقتصادی باشگاه استقلال ادامه داد: با توجه به برخی شرایط می توان انتظار استقبال از نماد باشگاه استقلال را داشت.

واگذاری بلوک

وی با اشاره به میزان ریسک سرمایه گذاری در این نماد گفت:  طی بلند مدت خرید این نمادها ، سرمایه گذاری خوبی به  شمار می رود. و با توجه بر اینکه نگاه سرمایه گذاری و باشگاه داری در این موضوع دخیل است روند عرضه و مدیریت سهم نیز حرفه ای خواهد بود.

وی با اشاره بر اینکه 51  درصد  از بلوک این باشگا ها و  شرکت های مربوطه  به زودی واگذار می شود افزود: این رخداد  تاثیر مطلوبی به همراه می آورد و ارزشمندی این سهام قابل پیش بینی است.

زمین مناطق آزاد

مشاور اقتصادی باشگاه استقلال از توافقی با سازمان مناطق آزاد خبر داد و گفت:  زمینی کیش اختصاص داده شده که امکانات رفاهی و تجاری ایجاد و ساخته می شود. ازسویی دیگر در استان مازندران نیز زمینی دیگر ارائه شده که به زودی احداث می شود و باشگاه حرفه ای و شرکت تجاری بنیادی را شاهد خواهیم شد.

افزایش سرمایه

دولتشاهی با اشاره به اینکه برای  دارایی ها، به منظور افزایش سرمایه،برنامه های گوناگونی ترسیم و طرح هایی تدوین شده گفت: تا چندی دیگر مجوز حق پخش، اخذ می شود و جزو دارایی به شمار می رود  به طوری که کمترین آن درآمدی سالانه معادل یک هزار میلیارد تومان خواهد بود.

 وی تاکید کرد: باشگاه استقلال حدود یک میلیارد سهم دارد که می تواند تنها از محل حق پخش یک هزار تومان سود شناسایی کند.البته به زودی خبر اخذ حق پخش اعلام خواهد شد.

خریداران بلوک

مشاور اقتصادی باشگاه استقلال با اشاره بر اینکه مشتری های زیادی اعم از حقیقی و حقوقی درصدد خرید بلوک استقلال هستند یادآور شد: مذاکرات فروش بلوک، بسیار وسواس گونه بوده و حساسیت های بسیاری در این موضوع حاکم است و باید منتظر نظر هیات واگذاری بود.

وی افزد: با توجه بر اینکه مدل واگذاری ها در زمان گذشته غلط بوده و به نابودی باشگاه ها منجر می شود بنابراین مدل مورد نظر، اصلاح به طوری که سود به همراه خواهد داشت.

دولتشاهی اظهار داشت: دور از انتظار نیست که در آینده نزدیک باشگاه استقلال، شرکت های گوناگونی تاسیس کند از سویی دیگر مدیران این باشگاه خواهان بودند با دارایی و درآمد استقلال، سرمایه گذاری انجام دهند که کمترین میزان ریسک را به همراه داشته باشد.

نصب اپ استقلال

وی به کسب درآمد از برنامه های ضبط شده اشاره کرد و افزود: در خصوص حق کپی رایت، به دلیل نبود آرشیو متمرکز، درآمدی به دست نمی آمد اما هم اکنون برای این آرشیو برنامه ریزی شده و این محتوی منجر به درآمد می شود. ازسویی دیگر در تلویزیون های سام، اپلیکیشن استقلال نصب شده است.

مشاور اقتصادی باشگاه استقلال با مد نظر قرار دادن هزینه های این باشگاه گفت: 250 میلیارد تومان هزینه  کادر ورزشی و... از درآمدها صرف و استفاده خواهد شد.

وی در ادامه این برنامه زنده تاکید کرد: سهم باشگاه استقلال حتما سود نشان خواهد داد و از آنجایی که 170 هزار نفر سهامدار باشگاه استقلال یوده و  حدود یک میلیارد سهم  دارد؛ بنابراین تنها از محل حق پخش می تواند یک هزار تومان سود شناسایی کند.

دربی بازار سرمایه

علیشاهی با اشاره بر اینکه استقلال در دربی بورس برنده شد گفت: استقلال خواهان بوده با حضور در بازار سرمایه،اشتغال ایجاد کند.

وی در پیان گفت: یکQR کد بر روی البسه باشگاه طراحی  شده که با اسکن آن می توان جوایزی دریافت کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24