Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

با توجه به روند معاملات امروز و به ویژه در ساعات پایانی و با در نظر گرفتن عدم تغییر در روند کلی عرضه و تقاضا، می توان روند معاملات فردا را نیز همچون امروز با برتری عرضه ها بر تقاضا پیش بینی نمود.

پیش بینی بازار فردا 7 شهریور 1401/ برتری عرضه ها

بورس24 : طی روزهای پایانی هفته گذشته با اظهارات رئیس فدرال رزرو در خصوص تصمیم آن به تداوم رشد نرخ بهره در آمریکا، شاهد بازگشت روند صعودی و مثبت به شاخص دلار بودیم چنانکه در بازار سرمایه ایران نیز با توجه به پیش بینی ها از افت قیمت کامودیتی ها و همچنین با تداوم نوسانات قیمت در کانال 290 هزار ریال و عدم بازگشت روند صعودی آن در پی برخی تحلیل ها از آینده مذاکرات و برجام، معاملات از همان روز شنبه با افزایش فشار عرضه ها به ویژه در نمادهای شاخص گروه خودرویی و بانکی آغاز گردید.

در بازار امروز نیز با بازگشت دوباره قیمت دلار به نیمه کانال 290 هزار ریال و بدون تغییر در روند معاملات نمادهای گروه خودرو و گروه بانکی، معاملات در کلیت بازار با افت قیمت و در بازه های منفی دنبال شد چنانکه شاخص کل از همان ابتدا با روند نزولی همراه و در نهایت نیز با روندی نزولی به کار خود پایان داد.

حال با در نظر گرفتن تداوم رشد شاخص دلار و افزایش ارزش آن نسبت به سایر ارزها و در نتیجه کاهش نرخ کامودیتی ها به دلار، برای بازار فردا نیز می توان روند معاملات را در نمادهای کامودیتی محور، با افزایش تحرکات سمت عرضه پیش بینی نمود. همچنین با توجه به اخبار منتشره در خصوص آینده مذاکرات و برجام و بازگشت دوباره سهامداران گروه خودرو و گروه بانک به عرضه ها، در این گروه از نمادها نیز می توان معاملات فردا را در بازه های منفی و با افت قیمت ها برآورد نمود.

در نهایت با توجه به روند معاملات امروز و به ویژه در ساعات پایانی و با در نظر گرفتن عدم تغییر در روند کلی عرضه و تقاضا و با توجه به موارد مذکور در بالا، می توان روند معاملات فردا را نیز همچون امروز با برتری عرضه ها بر تقاضا پیش بینی نمود. البته لازم به ذکر است این برآورد بر اساس اطلاعات در دسترس فعلی و با در نظر گرفتن روند معاملات امروز می باشد و انتشار اخبار در موارد مذکور می توان باعث تغییر رفتار سرمایه گذاران و در نتیجه تغییر در روند معاملات شود.

متن کامل چشم انداز بازار فردا را ایــــــــنــــــجــــــا بخوانید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24