Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

با توجه به روند معاملات و عرضه و تقاضا در ساعات پایانی بازار امروز و اتمام معاملات بسیاری از نمادها در قیمت هایی پایین تر از قیمت های پایانی سهم و همچنین با در نظر شروع روند نزولی شاخص دلار در مبادلات جهانی، شروع معاملات در بازار فردا را می توان به صورتی متعادل و با تحرکات سمت عرضه پیش بینی کرد...

پیش بینی بورس فردا ؛ خریدار جدید می آید...

بورس24 : با اتمام معاملات روز گذشته در بازه های مثبت و با روند صعودی قیمت ها و بدون تغییر در روند عرضه و تقاضا در شروع بازار امروز و هم سو با افزایش نرخ دلار در بازار ارز، معاملات در بسیاری از نمادهای شاخص ساز گروه فرآورده های نفتی و پالایشی و همچنین بسیاری دیگر از نمادهای کوچک همچون نمادهای گروه لاستیک و پلاستیک و گروه زراعت و خدمات وابسته ، در بازه های مثبت دنبال شد چنان که با انتشار گزارش فعالیت های ماهانه مثبت در کلیت بازار ، شاخص کل در نیمه اول معاملات با روندی صعودی کار خود را دنبال کرد.

در نیمه دوم معاملات اما با کاهش فشار تقاضا در نمادهای گروه بانکی و همچنین گروه فرآورده های نفتی و پالایشی و آغاز روند نزولی در بسیاری دیگر از نمادهای فعال بازار و با افزایش حجم معاملات در نمادهای منفی همچون نمادهای گروه فلزات اساسی و گروه خودرو، شاخص کل در نیمه دوم معاملات با روندی نزولی کار خود را دنبال کرد.

حال با توجه به روند معاملات و عرضه و تقاضا در ساعات پایانی بازار امروز و اتمام معاملات بسیاری از نمادها در قیمت هایی پایین تر از قیمت های پایانی سهم و همچنین با در نظر شروع روند نزولی شاخص دلار در مبادلات جهانی، شروع معاملات در بازار فردا را می توان به صورتی متعادل و با تحرکات سمت عرضه پیش بینی کرد.

همچنین در صورت عدم انتشار اخبار در خصوص مذاکرات و با افت مجدد نرخ دلار در بازار ارز و با توجه به پیش بینی ها از تداوم افت قیمت کامودیتی ها در بازار های جهانی، کلیت بازار فردا را می توان با برتری عرضه ها بر تقاضا و با روند نزولی شاخص کل پیش بینی کرد.

البته لازم به ذکر است پیش بینی فوق بر اساس اطلاعات در دسترس فعلی و با توجه به روند معاملات به ویژه در ساعات پایانی بازار امروز می باشد و هرگونه انتشار در خصوص آینده مذاکرات برجام و همچنین روند آتی دلار، می توان باعث تغییر در رفتار سرمایه گذاران و معامله گران و در نتیجه تغییر روند قیمت ها و شاخص کل شود.

مشاهده چشم انداز بورس فردا

برای اطلاع از آخرین اخبار بورس تهران روی لینک کلیک کنید.↪️

برای مشاهده علت افت شاخص بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

برای مشاهده نقشه بورس امروز روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24