Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

با وجود آن که وضعیت تقاضا در نمادهای بزرگ تا حدودی بهتر شده بود، اما شاخص کل که در طی معاملات روندی نوسانی داشت، در نهایت بدون تغییر محسوسی نسبت به روز گذشته به کار خود پایان داد. در سمت دیگر به لطف فعالیت بیشتر خریداران در نمادهای کوچک و متوسط همچون زراعی ها، انبوه سازی ها، رایانه ای ها، کاشی و سرامیک، رایانه ای ها، برخی سیمانی ها و ... شاخص هم وزن عملکرد بهتری داشت و با رشد حدود 950 واحدی روبرو شد. ارزش معاملات چنگی به دل نزد و با افت حدود 20 درصدی به حدود 2200 میلیارد تومان رسید. روند خروج نقدینگی از سوی حقیقی ها نیز ادامه یافت...

پیش بینی بورس فردا ؛آیا روز بهتری در راه است؟

بورس24 : امروز معاملات متعادل، آرام و کم رمقی را در بازار سهام شاهد بودیم. به گونه ای که مطابق انتظار از حجم عرضه ها کاسته شده و خبری از عرضه های سنگین و جو منفی و هیجانی دیروز نبود.

با این حال با وجود آن که وضعیت تقاضا در نمادهای بزرگ تا حدودی بهتر شده بود، اما شاخص کل که در طی معاملات روندی نوسانی داشت، در نهایت بدون تغییر محسوسی نسبت به روز گذشته به کار خود پایان داد. در سمت دیگر به لطف فعالیت بیشتر خریداران در نمادهای کوچک و متوسط همچون زراعی ها، انبوه سازی ها، رایانه ای ها، کاشی و سرامیک، رایانه ای ها، برخی سیمانی ها و ... شاخص هم وزن عملکرد بهتری داشت و با رشد حدود 950 واحدی روبرو شد. ارزش معاملات چنگی به دل نزد و با افت حدود 20 درصدی به حدود 2200 میلیارد تومان رسید. روند خروج نقدینگی از سوی حقیقی ها نیز ادامه یافت.

به نظر می رسد که شرایط به گونه ای است که غیر از روزهایی که بازار دچار جو مثبت یا هیجان منفی موقتی به واسطه اخبار می شود، هم خریداران و هم فروشندگان ترجیح می دهند فعلا منتظر مانده و احتیاط کنند یا به نوعی اقدام به خرید در نمادهای کوچک و متوسط که گزینه های کم ریسک تری هستند، بکنند. به نوعی این ابهام نسبت به ِآینده پارامترهای موثر بر بازار و البته تداوم سیاست های اقتصادی نه چندان مناسب از جمله بحث قیمت گذاری دستوری در صنایع، سرمایه گذاران را محتاط و مردد کرده است. به هر حال امروز مشاور تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین طی اظهاراتی بیان داشت که ایران صبور خواهد بود و ابهامات یا خلأهای متن را نمی پذیرد. باید دید بالاخره اخبار مذاکرات، طی روزهای آتی بازار را به کدام سمت سوق خواهدداد.

حال به نظر می رسد که با وجود ابهامات موجود، چنانچه اخبار امیدبخشی پیرامون برجام یا صنایعی مثل خودرویی ها منتشر نشود، فعلاً تغییر چندانی در روند معاملات مشاهده نکرده و معامله گران همچنان با احتیاط بازار را نظاره کنند.

مشاهده چشم انداز بورس فردا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24