Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

فاضل گفت: در معدن طلای جنگسر بعد از ۲ سال حفاری بسیار نتایج امیدوار کننده‌ای به دست ما رسیده است و امیدواریم که در سال ۱۴۰۲ به استخراج برسیم.

مدال طلا بر گردن «وکغدیر» ؛ کسب نتایج امیدوارکننده پس از دو سال حفاری در معدن طلای جنگسر


بورس24 : سید ابوتراب فاضل، مدیر عامل هلدینگ بین‌المللی معدنی و صنعتی غدیر در خصوص پروژه های "وکغدیر" به خبرنگار بورس24 گفت:  در حال حاضر حفاری پروژه معدن طلا خونیک را شروع کرده‌ایم و گمانه‌های اولیه‌مان ظرفیت قابل توجهی را نشان می‌دهد و امیدواریم تا پایان امسال به وضعیت مناسبی برای بهره‌برداری و استخراج از این معدن برسیم.

پرتفوی معدنی غدیر طلایی شد

وی افزود: در دهه فجر کلنگ احداث کارخانه طلا خونیک را به زمین خواهیم زد.

فاضل گفت: در معدن طلای جنگسر بعد از ۲ سال حفاری بسیار نتایج امیدوار کننده‌ای به دست ما رسیده است و امیدواریم که در سال ۱۴۰۲ به استخراج برسیم.

این مقام مسئول در "وکغدیر" گفت: مذاکراتی را برای طرح توسعه معدن طلای زرد زرشوران، در اختیار‌گیری طرح توسعه‌ آن و مشارکت با معدن زرشوران شروع کرده‌ایم که امیدواریم به نتیجه برسد. در این صورت  در پرتفو‌یمان وضعیت طلا بسیار درخشان و مشعشع خواهد بود.

از "جانجا" چه خبر؟

وی گفت: در معدن جانجا کارهای ابتدایی و تحقیقات اولیه شروع شده است، حفاری به زودی شروع می‌شود، شرکت  در مهرماه افزایش سرمایه دارد، سهامداران تا هزار میلیارد تومان را برای شروع تأمین مالی می‌کنند. همچنین در شرکت حفاری  تا اواسط مهرماه ۲ دستگاه دیگر حفاری را وارد  می‌کنیم و تقریبا تمام حفاری‌های خودمان در مجموع غدیر را خودمان انجام می‌دهیم.

وی گفت: تجهیز معدن سنگ آهن گزستان در ایران مرکزی را شروع کرده‌ایم و امیدواریم با مذاکراتی که انجام داده‌ایم تا اواخر پائیز شاهد اتمام عملیات تجهیز معدن گزستان باشیم.

وی گفت: درخصوص معدن چرام و فسفات چرام در کهگیلویه و بویراحمد که تجهیز کارگاه ابتدایی آن شروع شده است، حفاری‌ها به مرور شروع می‌شود. یک شرکت مشترک با کمیته امداد در دست تاسیس داریم، برای بهره‌برداری از پهنه شورابه قم، دریاچه نمک قم برای تأسیس و تأمین زنجیره منیزیم،  پتاسیم و لیتیوم بزرگترین معدن لیتیوم ایران است هم اقدامات خوبی را انجام داده‌ایم.

فاضل افزود: در حوزه معدنی امسال این کارها را به نتیجه می‌رسانیم. ضمن اینکه در پروژه های‌مان حتما تا اواسط پائیز ذوب اول را از فولادسازی نی‌ریز می‌گیریم و تا بهمن‌ ماه ذوب اول را از یزد‌۱ می‌گیریم، یعنی سرعت پروژه‌‌های‌مان خیلی قابل توجه است.

وی افزود: همچنان که به سرعت گلنگ پروژه کلاف ۴۰۰ هزار تنی آلیاژی یزد را زده‌ایم، عملیات شروع شده است و حتی تأمین مالی اولیه هم شده است. در حوزه تأمین مالی ما جزء اولین‌ها و بهترین‌های بازار هستیم و وضعیت‌مان خوب است.

۹۰ درصد سود "وکغدیر" تقسیم می‌شود

وی در خصوص سیاست تقسیم سود شرکت گفت: امسال طبق قولی که داده‌ بودیم ما ۹۰ درصد سود را در مجموعه‌مان تقسیم می‌کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24