Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی: برای واریز معوقات نیز در حال برنامه ریزی هستیم میر هاشم موسوی در پاسخ به اینکه حداقل و حداکثر دریافتی به چقدر می‌ رسد؟ گفت: متفاوت است و از...

آغاز واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با احکام جدید

بورس24مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه حداقل و حداکثر دریافتی به چقدر می‌رسد؟ گفت: متفاوت است و از یک تا برابر حداقل دستمزد است که تناسب با همان افزایش اتقاق افتاده است. 

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز به روال هرماه خبر داد و گفت: از امروز حقوق غیرحداقلی بگیرها نیز مطابق با احکام اصلاح شده و افزایش ۳۸ درصدی به علاوه مبلغ ثابت ۵۱۵ هزار تومان پرداخت می‌ شود.  

میر هاشم موسوی در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه با جمعیت هلال احمر ایران که با موضوع «بیمه تامین اجتماعی داوطلبان جمعیت هلال احمر» برگزار شد، درباره واریز حقوق بازنشستگان غیرحداقلی‌بگیر با احکام جدید گفت:  بر اساس قولی که قبلا داده بودیم و برنامه‌ریزی که برای نرم افزار و پیاده سازی احکام انجام شده بود و احکام را هم بارگذاری کرده بودیم، از امروز طبق روال هرماه که پرداخت حقوق ها از بیستم آغاز می‌شود و تا پایان ماه ادامه دارد، حقوق‌ها بر اساس احکام جدید و اصلاح شده، واریز می‌شود.  

وی افزود: از امروز حقوق ها با اصلاح احکام و افزایش ۳۸ درصدی به علاوه مبلغ ثابت ۵۱۵ هزار تومان پرداخت می‌شود. 

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه حداقل و حداکثر دریافتی به چقدر می‌رسد؟ گفت: متفاوت است و از یک تا برابر حداقل دستمزد است که تناسب با همان افزایش اتقاق افتاده است. 

موسوی درباره زمان واریز معوقات نیز گفت: در حال برنامه ریزی هستیم، نشست‌ هایی نیز با کانون بازنشستگان داشته‌ایم تا سازوکار پرداخت معوقات مشخص شود. 

منبع خبر: به گزارش ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24