Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

همایش و نمایشگاه 2 روزه توسعه دانش بنیان ها از مسیر بازار سرمایه با حضور برخی وزراء، مدیران ارشد بازار سرمایه، شرکت های دانش بنیان، نظام پرداخت و تجارت الکترونیک، فناوران نوآور، اصحاب رسانه، صندوق های سرمایه گذاری و...مورخ 10 تا 11 آبان ماه سال جاری در دانشگاه الزهرا برگزار خواهد شد...

استقبال آسیا تک از همایش توسعه دانش بنیان ها از مسیر بازار سرمایه

بورس24 : مدیرعامل آسیاتک با اشاره بر وجود چالش و موانع گوناگون در شرکت مذکور و رفع آن ها از طریق بازار سرمایه را الزامی برشمرد  به خبرنگار بورس24 اظهار داشت: این تصمیم از همان روزهای ابتدایی تاسیس آسیاتک مطرح و شرکت نیز در سال جاری به بازار عرضه وارد شد .

محمد علی یوسفی‌ زاده  حضور شرکت های دانش بنیان، استارت آپی، فن آوران نوآور به بازار سرمایه را در این دوره از شرایط اقتصادی و ارتباطی، الزامی دانست و از این حضور جبر زمان عنوان کرد و افزود: ابزارها و نحوه فعالیت به جایی رسیده که برای زنده ماندن و ارتقاء سطح پرواز، نیاز به بازار سرمایه است. بنابراین بهتر است تا راه های حضور و تامین مالی شرکت ها در این بازار معرفی و شفاف شود.

مسیر پرچالش

این فعال حوزه دانش بنیان مسیر ورود به بازار سرمایه را هموار و آسان ندانست و گفت:  بهتر است تا روند و شرایط حضور از سمت ارکان و بازار سرمایه تشریح و تسهیل شود زیرا این روند داخلی با سطح بین المللی کاملا معکوس بوده به طوری که در دنیا ابتدا  تکنولوژی و خدمت ایجاد می شود  و بعد دولت‌ها  آن را کشف و حمایت می کنند اما در ایران، خدمت و تکنولوژی ایجاد و اجرا شده و بعد به دولت معرفی می شود.

وی ادامه داد: در این مسیر اگر آن خدمت دارای 10 امتیاز باشد ولی 2 مورد اشتباه داشته باشد کلا باید حضور خود را در این بازار منتفی دانست.

یوسفی زاده دارایی‌های مشهود، نا مشهود را یکی دیگر از موانع  عنوان کرد و گفت:برای این حضور دارایی های  نامشهود را کنار گذاشته و اگر این هدف برایمان مهم نبود ؛ با این موانع نمی توانستیم در این بازار حضور پیدا کنیم. البته از تجربه این روزهای سخت، بسیار راضی بوده زیرا امروز شرکت رشد را تجربه کرده و بازار نیز ارزش ذاتی خود مبنی بر کاربرد تکنولوژی را قبول کرده است.

روزآمدی بازار سرمایه

مدیرعامل آسیاتک، حضور صاحبان فناوری و تکنولوژی‌های نو را پوست اندازی بازار سرمایه عنوان کرد و افزود: تفاوت اندازه‌گیری، ارزش‌گذاری و قالب‌های ریسک ‌پذیری بازار باعث می شود تا ورود این شرکت ها نیز آسان تر شده و سطح رشد شرکت ها در کنار پویایی از نوع روزآمدی بازار سرمایه را شاهد باشیم.

یادآور می شود؛ همایش و نمایشگاه 2 روزه " توسعه دانش بنیان ها از مسیر بازار سرمایه" با حضور برخی وزراء، مدیران ارشد بازار سرمایه، شرکت های دانش بنیان، نظام پرداخت و تجارت الکترونیک، فناوران نوآور، اصحاب رسانه، صندوق های سرمایه گذاری و...مورخ 10 تا 11 آبان ماه سال جاری در دانشگاه الزهرا برگزار خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24