Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

«حتاید» یکی از شرکت های پر پتانسیل و کم ریسک صنعت حمل و نقل دریایی است که در حوزه های مختلفی ارائه خدمات می کند و با توجه به شرایطی که دارد اکنون نسب پی بر ای این شرکت در محدوده 5.2 است؛ در شرایطی که نسبت پی بر ای صنعت در حدود 37 است.

زیرمجموعه «حتاید» به زودی عرضه اولیه می شود

بورس24 : «حتاید» یکی از شرکت های پر پتانسیل و کم ریسک صنعت حمل و نقل دریایی است که در حوزه های مختلفی ارائه خدمات می کند و با توجه به شرایطی که دارد اکنون نسب پی بر ای این شرکت در محدوده 5.2 است؛ در شرایطی که نسبت پی بر ای صنعت در حدود 37 است.

با بررسی حجم دارایی ها و قراردادهای توسعه ای که این شرکت دارد خالص ارزش روز دارایی های این شرکت در محدوده های بالاتری از قیمت معاملاتی این سهم روی تابلو معاملات است.  

مدیرعامل «حتاید» در خصوص آخرین وضعیت مالی ، عملیاتی و برنامه عرضه اولیه سهام شرکت زیر مجموعه این نماد به بورس24 این طور توضیح داد و گفت: بر اساس گزارشاتی که تاکنون منتشر کردیم عملکرد ما در 4 ماه اخیر رشد خوبی داشته و در 4 ماهه حدود 1340 میلیارد تومان محقق شد و سودی در حدود 320 میلیارد تومان محقق کردیم.

البته در صورتی که مذاکرات به نتیجه برسد با توجه به حجم سرمایه گذاری ها و اقدامات زیر ساختی و توسعه ای که ایجاد کردیم انتظار داریم درآمد ما با تغییرات خوبی مواجه شود.

قائم مقامی ادامه داد: بر اساس برنامه ای که داریم طبق پیش بینی اعلامی تحقق هزار میلیارد تومان سود برای کل گروه در دستور کار ما است که بر اساس عملکرد حال حاضر انتظار داریم این رقم تا پایان سال محقق شود.

این مقام مسئول در خصوص عرضه اولیه شرکت رهیاب، یکی از شرکت های سرمایه پذیر این مجموعه نیز این طور توضیح داد و گفت:  شرکت رهیاب یکی از شرکت های فعال در حوزه ICT است که بر این بستر ارایه خدمات لجستیکی می کند.

وی افزود: این شرکت چند پروژه مهم و استراتژیک را در دستور اجرا دارد و یکی از آنها رهگیری کانتینرهای ورودی تا مقصد است. ما در فاز اول از طریق USB خدمات رهگیری کشنده ها را ارائه دادیم و اکنون در فاز دوم با همکاری همراه اول ارائه خدمات رهگیری بار تا مقصد را اجرایی خواهیم کرد موضوعی که مد نظر گمرک بود و می تواند امنیت بارها را تضمین کند.

این طرح به صورت پایلوت روی 100 کانتینر اجرایی شده است و پس از نهایی شدن مطالعات و بررسی ها به صورت کلان اجرایی خواهد شد.

او در ادامه گفت: شرکت رهیاب در حوزه ارسال پیامک های انبوه نیز ارایه خدمات می کند و در سال مالی جاری درآمد های خوبی داشته است. در گام اول اقدامات لازم برای عرضه این شرکت در بازار سهام را اجرایی کردیم و به منظور تسریع و تسهیل عرضه اقدامات لازم در راستای افزایش سرمایه از 770 میلیارد تومان به 100 میلیارد تومان در این شرکت اجرایی شد.

انتظار داریم در صورتی که موضوع خاصی رخ ندهد تا دو ماه آینده شاهد عرضه اولیه این شرکت باشیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24