Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

شرکتی که در آستانه بورسی شدن است...

اعلام آخرین وضعیت رشد یابنده ترین شرکت تراکنشی ایران

بورس24 : شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌عنوان یکی از 12 شرکت دارای مجوز از سوی بانک مرکزی و شرکت شاپرک، با هدف ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی به بانک پاسارگاد در سال 1384 تاسیس شد و هم اکنون به‌عنوان یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ فناپ، پیشرو در عرصه ارائه خدمات پرداخت و محصولات این حوزه بر مبنای آمار و گزارشات منتشر شده از سوی شاپرک فعالیت می‌کند.

پرداخت الکترونیک پاسارگاد مرداد ماه سال 1401 با نماد «پی‌پاد» در تابلو معاملات بورس تهران درج نماد شد و به‌زودی برای اولین بار در بازار سهام عرضه خواهد شد.

ابوذر مشایخی مدیر بازرگانی و امورقراردادها درباره تاریخچه و حوزه فعالیت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در گفت‌و گو با بورس24 این طور توضیح داد: فناپ به‌عنوان هلدینگ IT و ICT گروه مالی پاسارگاد از سال گذشته عرضه عمومی سهام شرکت‌های زیر مجموعه را در دستورکار خود قرار داد و در گام نخست شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه خدمات پرداخت جهت عرضه در بورس تهران انتخاب نمود.

وی ادامه داد: پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌منظور ورود به بورس اقدامات لازم را مطابق قوانین و دستورالعمل‌های بازار سرمایه اعم از برگزاری مجمع فوق العاده جهت تغییر اساسنامه مطابق نظر سازمان بورس برای شرکت‌های سهامی عام، تهیه امیدنامه و سایر ملاحظات مد نظر سازمان و شرکت بورس را اجرایی کرد و در نهایت مرداد ماه سال جاری پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد «پی‌پاد» در تابلو بازار دوم بورس تهران درج شد.

این مقام مسئول در پرداخت الکترونیک پاسارگاد در ادامه افزود: فرایند ارزش گذاری توسط شرکت تامین سرمایه امید در حال طی مراحل آخر خود است و انتظار داریم تا پایان ماه گزارش ارزش‌گذاری «پی پاد» نهایی شود.

وی در توضیح تاریخچه عملکرد شرکت گفت: پرداخت الکترونیک پاسارگاد در سال 1384 با هدف ارائه خدمات به بانک پاسارگاد کار خود را آغاز کرد و پس از آن به هلدینگ فناپ منتقل شد و طی این سال‌ها علاوه بر بانک پاسارگاد به سایر بانک‌ها و موسسات  مالی مجاز خدمت رسانی می‌کند.

این شرکت طی این مدت علاوه بر ارائه خدمات متنوع و متفاوت در کنار اپلیکیشن پرداختی با نام "پی‌پاد" در حوزه خدمات پرداخت بر بستر اینترنت و موبایل توانسته نسبت به نصب و راه‌اندازی «پایانه‌های فروشگاهی» در مدل‌های متنوع براساس نیاز بازار، راه‌اندازی «سامانه آوند»، صدور انواع کارت‌های هدیه، اعتباری، نقدی و بن کارت‌ها، پیاده سازی «نرم‌افزار جامع پذیرندگان، سانیار»، ایجاد «باشگاه مشتریان پایانه‌های فروشگاهی، سانا»، راهبری سیستم‌های خدمات کارت شامل سیستم‌های مجازی و پرداخت در کنار پیاده سازی انواع پروژه‌های مرتبط با صنعت در سراسر کشور اقدام نماید.   

وی افزود: پرداخت الکترونیک پاسارگاد بر اساس گزارشات منتشر شده توانسته با عنوان رشد یابنده‌ترین شرکت در صنعت پرداخت طی دو سال اخیر شناخته شود و از نظر مبلغ تراکنش به رتبه 5‌ام و از نظر تعداد تراکنش به رتبه 4 ام در صنعت دست یابد. همچنین از نظر سهم بازار، پرداخت الکترونیک پاسارگاد موفق به ثبت رشد 200 درصدی طی دو سال اخیر شده است؛ روند رشد شرکت در تمامی گزارشات ماهانه شاپرک محسوس است.

مشایخی در خصوص زمان عرضه اولیه «پی پاد» هم گفت: «پی پاد» به‌عنوان نماد شرکتی فعال در حوزه پرداخت جز 12 شرکتی است که مجوزهای لازم جهت فعالیت خود را از شاپرک اخذ کرده است و ششمین شرکتی است در گروه پرداخت که برای اولین بار در بازار بورس در طی چند ماه آینده عرضه عمومی خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24