Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری بانک ایران زمین، از جمله مدیریت های وسیع استانی بانک بوده و علاوه بر جذب میزان قابل توجهی از مشتریان، دارای پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان مالی و سرمایه گذاری است... 

در جلسه روسای شعب استانی بانک ایران زمین مطرح شد: شناخت ظرفیت ها استان ها، موجب پیشرفت خواهد شد

بورس24 : مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری بانک ایران زمین، از جمله مدیریت های وسیع استانی بانک بوده و علاوه بر جذب میزان قابل توجهی از مشتریان، دارای پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان مالی و سرمایه گذاری است. 

از این رو وحید علیزاده مدیریت شعب استان در جلسه ای با همکاران شعب بر برنامه ریزی و تلاش کارکنان در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان تاکید کرد و گفت: همکاران باید با رفتار حرفه ای، علایق مشتریان را سنجیده و با توجه به سلایق و نیاز های آنان، بسته های خدماتی متنوع را ارائه کنند.

علیزاده مشارکت و ارائه راهکار از سوی همکاران در امور مختلف را عاملی موثر در جهت جلب اعتماد مشتریان بیان کرد و افزود: تسلط کلیه کارکنان بر محصولات بانک به خصوص سرویس های بانکداری مدرن، باعث آگاهی کامل مشتریان و استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال در تلفن های همراه خود خواهد شد.

بهزاد ترویجی معاون اداری و مالی شعب استان تلاش و برنامه ریزی را به عنوان شاخص حرکت همکاران به سوی موفقیت های بیشتر بیان کرد و گفت: معرفی دقیق محصولات بانک و نیروی انسانی با انگیزه و آگاه، ترکیبی است که باعث جذب مشتری و رضایت آنان از بانک خواهد بود.

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24