Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس 24 : مدیر عامل هلدینگ بین المللی صنایع و معادن غدیر از احتمال برگزاری raud show معارفه سهم سهم در هفته جاری خبر داد و گفت : عرضه اولیه سهام وکغدیر به شرایط بازار و سهام گروه بستگی دارد...

«وکغدیر» به بازار سرمایه معرفی می شود ؛ این شرکت به طلا رسیده...

بورس24 : مدیر عامل هلدینگ  بین المللی صنایع و معادن غدیر از احتمال برگزاری raud show  معارفه سهم سهم در هفته جاری خبر داد و گفت : عرضه اولیه سهام "وکغدیر" به شرایط بازار  و  سهام گروه بستگی دارد.

سید ابوتراب فاضل، مدیر عامل هلدینگ بین‌المللی صنایع و معادن غدیر در خصوص عرضه سهام وکغدیر به خبرنگار بورس24 گفت:شرکت آماده برگزاری مراسم معارفه است و P.E گروه حدود ۴  و فولاد زیر ۲ مرتبه است ، با این وجود  چگونه باید وارد بازار شوید که توانایی برای فروش سهم‌تان را داشته باشید. این چالش  است، ولی ما مشکلی برای عرضه سهم نداریم.

وی افزود: به هر حال با برگزاری raud show ، منتظر بازار می‌شویم که چه زمانی به ما برای عرضه فرصت می‌دهد.

۱۲۰درصد رشد سود نسبت به سال گذشته ...

وی گفت: طبق عملکرد سال مالی شهریور ۵ هزار میلیارد تومان سود طبق  بودجه محقق کرده‌ایم. حدود ۱۲۰ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته ایم و سود  ۳۳۰ میلیارد تومانی سال ۹۹ در سال جاری به ۵ هزار میلیارد تومان رسیده است.

  به گفته وی،  در حوزه معدن متمرکز بودیم به طوری که  خونیک‌ به ذخایر بسیار خوبی رسیده و  مجوز کارخانه طلا  گرفته می شود ، ان شاالله دهه فجر گلنگ زنی کارخانه طلا  انجام خواهد شد ،  در معدن گزستان با یک شرکت  قدرتمند توافق کرده‌ایم، ان شاالله تجهیز کارگاه‌ در حال انجام است و تا اواخر آبان ماه کار گزستان را شروع می‌کنیم. در جنگسر  حدود ۲۴ هزار متر حفاری کرده‌ایم ، امیدواریم تا پایان امسال حفاری‌های جنگسر‌ به اتمام برسد.

وی گفت: در جانجا  یک افزایش سرمایه هزار میلیارد تومانی در دستور کار است تا به این ترتیب برای  تامین مالی آن آماده می‌شویم . حفاری‌ها در جانجا حدود ۱ ماه دیگر شروع می‌شود. برنامه این است که ابتدا  یک کارخانه لیچ راه اندازی و سپس برای کنسانتره  اقدام نماییم.

چند طرح فولادی و مهم در «وکغدیر»

فاضل گفت: فولاد آلیاژی  ۷۰۰ هزار تنی  حتما تا  دی  ماه  به بهره‌برداری می‌رسد،  طرح ۴۰۰ هزار تن کلاف آغاز شده و حدود ۱۵ درصد پیشرفت داشته است .همچنین  استیل‌کرد در فولاد آلیاژی نهایی شده و بخشی از فنس فولاد آلیاژی استیل‌کرد را خود فولاد آلیاژی شروع کند که در این صورت  زنجیره‌ ارزش شرکت را تقریبا کامل می‌کنیم.

وی گفت:  در فولاد غدیر ایرانیان  ظرفیت از ۸۰۰ هزار تن به ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تن خواهد داشت البته در این مدت  به  یک اورهال ۱ ماهه می‌رویم و بلافاصله بعد از آن به ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تن می‌رسیم. در" فغدیر"  از آنجایی که  کنسانتره ۱ میلون تنی بهاباد امسال به بهره‌برداری می‌رسد و گندله ۴ میلیون تنی  بهاباد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، ممکن است  در زنجیره دچار مشکل شویم  که در تلاش هستیم ، یا با مشارکت چادرملو  یا کنسرسیوم‌هایی مانند فولاد مبارکه یا سنگ آهن مرکزی  اول زنجیره را برای‌شان تامین کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24