Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیر عامل تامین سرمایه دماوند: ویژگی منحصر به فرد صندوق جسورانه ارغوان این است که، کسب و کارهایی که وارد این صندوق می شوند، بازاری دارد که در مجموعه  بازنشستگی نیروهای مسلح موجود است. چیزی در حدود ۷۵۰ هزار نفر، بازنشستگان نیروهای مسلح داریم  و اولین بازار همین بازنشستگان هستند.

در حاشیه کیش اینوکس 2022 اعلام شد؛ تامین سرمایه دماوند سه صندوق در حال تاسیس دارد

بورس24 : حجت اله انصاری مدیر عامل تامین سرمایه دماوند در حاشیه کیش اینوکس 2022 در خصوص صندوق جسورانه ارغوان در جمع خبرنگاران گفت:  تامین سرمایه دماوند از فرودین ۹۹ شروع به فعالیت داشته، از ابتدا تنوع بخشی در ابزار های سرمایه گذاری از استراتژی‌های اصلی ما بوده است.

وی گفت:  ابزارها و محصولات سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری متولد می شوند ، برنامه‌ریزی ما طراحی و تجهیز انواع صندوق های سرمایه گذاری مطابق با سلایق و ذائقه سرمایه گذاری های مختلف است.

به گفته وی، در حال حاضر ۶ صندوق سرمایه‌گذاری فعال در اختیار داریم و برنامه‌ریزی افزودن ۳ صندوق به این صندوق‌ها را در اختیار داریم.

انصاری افزود: در حال حاضر دو صندوق با درآمد ثابت ، یک صندوق با درآمد ثابت قابل معامله سپهر دماوند که رشد دارایی تحت مدیریت و بازدهی آن در بازار سرمایه بی سابقه بوده است.

وی گفت: صندوق صدور و ابطالی شکوه اوج دماوند هم  از صندوق های ما برای سرمایه‌گذارانی است که علاقه به دریافت سود ماهانه دارند طراحی شده است.

مدیر عامل تامین سرمایه دماوند گفت: صندوق سهمی اوج دماوند، صندوق مختلط گنبد مینای دماوند و صندوق مختص اوراق دولتی با نام ندای ماندگار دماوند هم از دیگر صندوق های تامین سرمایه است. 

وی اضافه کرد: صندوق بازارگردانی لاجورد دماوند هم از دیگر  صندوق های ما است و در کل ۱۴ هزار میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت انها است.

انصاری افزود: تامین سرمایه دماوند سه صندوق در حال تاسیس دارد ، صندوق سوم با درآمد ثابت از نوعETF و پرداخت سود و نوع دوم هستند. در صندوق نوع دوم ما سهم کمتری از این صندوق خریداری می کنیم طبیعتا ریسک این صندوق کمتر و بازده مطلوب تری برای سهامداران ریسک پذیر تر ارائه می کند. صندوق جسورانه ارغوان از سال گذشته تاسیس شده و در زنجیره تنوع بخشی ابزارهای  سرمایه‌گذاری ما جای دارد .

این مقام مسئول در تامین سرمایه دماوند گفت: ویژگی منحصر به فرد صندوق جسورانه ارغوان این است که، کسب و کارهایی که وارد این صندوق می شوند، بازاری دارد که در مجموعه  بازنشستگی نیروهای مسلح موجود است. چیزی در حدود ۷۵۰ هزار نفر، بازنشستگان نیروهای مسلح داریم  و اولین بازار همین بازنشستگان هستند.

وی افزود: در گروه مالی غدیر حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان دارایی وجود دارد که در بخش های مختلف زنجیره مالی در حال فعالیت هستند. این گروه به فکر تکمیل زنجیره خدمات مالی است بنابراین این کسب و کارهایی که در این حوزه  فعالیت می‌کنند بازاری در ساتا و غدیر ایجاد می کند.

انصاری گفت: در همین راستا با توجه به افزایش سن، بازار در حوزه سلامت بزرگ خواهد بود، در حوزه بازار مالی کوچک هستیم و به طور کلی ۴۴ سال فعالیت در بازار داریم و بورس های بزرگ دنیا بیش از ۲۰۰ سال سابقه دارند به همین دلیل در حوزه های مختلف بازار مالی جای رشد وجود دارد و می توانیم کسب و کارهای خوبی را در این حوزه داشته باشیم.

انصاری  گفت:  پذیره نویسـی این صندوق تا آذر ماه انجام خواهد شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24