Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل پرسپولیس: طبق آنچه سازمان خصوصی سازی اعلام کرده، تا دی ماه بنا است که سهام بلوکی این دو باشگاه تا ۵۰ درصد دیگر عرضه شود. ان شاءالله با عرضه شدن این سهام مالکیت دولت هم از ۵۰ درصد پایین بیاید، یعنی حاکمیت آن کمتر می‌شود.

مدیرعامل پرسپولیس: امیدواریم مالکیت دولت در سرخابی ها کمتر شود

بورس24 : رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با توجه به اولین حضور این باشگاه در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به بورس24 گفت: اولین حضور در این نمایشگاه در نوع خودش جالب است، ضمن اینکه شرکت‌های سرمایه‌گذاری، بانک‌های مختلف، بیمه‌ها و جاهای مختلف هستند، ولی من احساس می‌کنم که حضور این دو باشگاه در این نمایشگاه شور و نشاط مضاعفی را به این نمایشگاه داده است که ان شاءالله بتوانیم با بحث‌های کارشناسی و جلساتی که با گروه‌های مالی داشته‌ایم بهره خوبی برای این دو باشگاه داشته باشیم.

وی گفت: ورود این دو باشگاه در بورس، در نوع خود بی‌نظیر بود، شاید به نظر من اسم آن را بتوان یک انقلاب در صنعت بورس گذاشت و وعده‌ای که شاید قریب ۴۰ سال از آن می‌گذرد. سازمان بورس و خصوصی‌سازی  توانستند این وعده را محقق کنند. این کار جدیدی است و تا به حال ما نداشته‌ایم، ارزیابی یا ارزش‌یابی برای نفوس داشته‌ باشیم. چراکه وقتی خواستند که برای این باشگاه قیمت بگذارند، سوای ملک و مسائل فیزیکی و منقولی که داشتند براساس طرفداران هم، سرمایه‌گذاری کردند که این در نوع خود بی‌نظیر و اولین بار است.

درویش گفت: طبق آنچه سازمان خصوصی سازی اعلام کرده، تا دی ماه بنا است که سهام بلوکی این دو باشگاه تا ۵۰ درصد دیگر عرضه شود. ان شاءالله با عرضه شدن این سهام مالکیت دولت هم از ۵۰ درصد پایین بیاید، یعنی حاکمیت آن کمتر می‌شود.

وی گفت: در این نمایشگاه  جلسات بسیاری را با شرکت‌های سرمایه‌گذاری، گروه مالی بانک‌های مختلف داشته‌ایم و بسیار علاقه‌مند هستند این بلوک‌های ۱۷  یا ۱۸ درصدی به آن‌ها واگذار شود، یقینا با واگذاری این بلوک‌ها به شرکت‌هایی که توان مالی بسیار قوی دارند، گام مثبتی برای این دو باشگاه برداشته می شود.

درویش گفت:  مهمترین منبع درآمد باشگاه ها در دنیا استفاده  از حق پخش است که ما از این فیض بی‌بهره هستیم، یا  از حداقل آن بهره می‌بریم. ان شاءالله  با ایجاد فضای خصوصی سازی ،  دغدغه ما این است که فقط برای قهرمانی در آسیا برنامه‌ریزی کنیم و  باز هم پرسپولیس بر بام آسیا بنشیند و قهرمانی را به ملت ایران هدیه بدهد.

وی گفت: ما مدت‌ها است با بانک شهر مراودات مالی داریم که جا دارد از بانک شهر و مدیر عامل محترم آن تشکر کنیم که  در تنگدستی و در زمان مشکلات مددکار ما بوده‌اند و تفاهم‌نامه کارت هواداری را هم با آن‌ها امضا کرده‌ایم که موهبات بسیاری را هم برای هوادار و هم برای باشگاه مهیا می‌کند که همه این‌ها باعث می‌شود که بتوانیم پاره‌ای از مشکلات پرسپولیس را کم کنیم که فارغ از مشکلات به مسائل فنی بیشتر برسیم.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: ما سعی کرده‌ایم بهترین بازیکن‌هایی که امکان حضورشان در پرسپولیس فراهم است را در پرسپولیس جذب کنیم. امیدواریم که امسال هدیه‌ای خوب و شیرین و گوارا به هواداران بدهیم و با قهرمانی و حضور پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیا دل هواداران را شاد کنیم و جامعه را شاداب و پر نشاط نگه‌داریم.

برای مشاهده سایت خبرگزاری اقتصاد آنلاین بورس بیست و چهار روی لینک کلیک کنید↪️

برای دیدن جدیدترین اخبار تحلیل بیت کوین روی لینک کلیک کنید.↪️

برای اطلاع از کف قیمتی نماد های بورسی روی لینک کلیک کنید.↪️

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24