Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

حجم تبادل تجاری ارتقا یافت چهارمین نشست هم‌ اندیشی حسین امیر عبدالهیان، وزیر امور خارجه با مدیران مسئول و مدیران عامل...

وزیر امور خارجه: سیاست خارجی ما دستاوردهای اقتصادی داشت

بورس24 : چهارمین نشست هم‌اندیشی حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌ های داخلی در یک فضایی صمیمی همراه با گفتگو، تبادل نظر و ارائه پیشنهادات پیرامون موضوعات و تحولات گوناگون منطقه‌ای و بین‌المللی برگزار شد.

در ابتدای این نشست وزیر امور خارجه و اعضای نشست ضمن قرائت فاتحه‌ای برای مرحوم حجت اسلام والمسلمین سید محمود دعایی، یاد و خاطره این شخصیت برجسته انقلاب و نماینده فقید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در مؤسسه و روزنامه اطلاعات را گرامی داشتند.

امیر عبداللهیان در ادامه نشست با برشمردن دستاوردهای اقتصادی سیاست خارجی دولت سیزدهم اظهار کرد: در ۱۳ ماه فعالیت دولت جدید توانستیم حجم تبادل تجاری جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دارای رابطه تجاری با ایران را در سطح مناسبی ارتقا ببخشیم.

وزیر امور خارجه همچنین با اشاره به نقش مشترک دیپلماسی و رسانه در روایت گری از واقعیت های میدانی عرصه بین الملل، گفت: امروز رسانه ها نیز بسان دیپلماسی صرفا روایتگر میدان نیستند، بلکه خود بخش مهمی از میدان محسوب می شوند.

رییس دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه در عرصه بین الملل جدید با دیپلماسی چند بعدی و غیر خطی روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: در دوران کنونی بر خلاف دوره جنگ سرد جهان که مبتنی بر دیپلماسی خطی بود، از کنشگری دو بازیگر قدرتمند، به کنشگران متعدد و متنوع رسیده ایم و در عصر جدید حتی یک واحد سیاسی کوچک نیز می تواند یک بازیگر و کنشگر واقعی باشد.

در این نشست همچنین مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی، با تشریح نمایی کلی از فعالیت‌ ها و دستاوردهای محقق شده در ابعاد مختلف حوزه دیپلماسی اقتصادی، به سوالات و نقطه نظرات مدیران رسانه‌ ها پاسخ داد. 

منبع خبر: انتخاب

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24