Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

آریا حمیدیان، پایه‌گذار رویداد کیش اینوکس: امیدواریم در حوزه بین‌الملل گشایش‌هایی ایجاد شود. شما سنواتی را به خاطر دارید که بازدیدکنندگان بین‌المللی‌ خیلی زیاد بودند. امیدوارم در حوزه بین‌الملل این در‌ها باز شود و با حضور و مشارکت بخش بین‌الملل این نمایشگاه گسترده‌تر شود.  بسیاری از شرکت‌هایی که در سنوات گذشته در رویداد حضور داشته‌اند با ما در ارتباط هستند و اعلام آمادگی می‌کنند که به محض اینکه بستر فراهم شود، مشارکت کنند.

رشد چشمگیر مشارکت کنندگان در کیش اینوکس 2022

بورس24 : امسال هم کیش اینوکس برگزار شد و طی این نمایشگاه، رویدادهای مالی پرشماری رخ داد که هنوز هم با گذشت بیش از یک هفته از آن، اخباری تازه در این رابطه منتشر می شود.

آریا حمیدیان، پایه‌گذار رویداد کیش اینوکس در گفت و گویی که با خبرنگار بورس24 داشت، توضیحاتی درخصوص کیش اینوکس 2022 ارائه کرد.

وی گفت: امسال مانند سنوات گذشته در ۲ بخش نمایشگاهی و بخش ایونت‌ها یا نشست‌های تخصصی جانبی،‌ جلسات حسب‌ بر برنامه  برگزار شد.  طی  ۲ سال گذشته به دلیل کرونا نمایشگاه  برگزار نشد، سال گذشته نیز تا شهریور ماه اصلا فضای کشور از لحاظ کرونا قابل پیش‌بینی نبود و ما  ۲ ماه فرصت داشتیم  که می‌شد با رعایت پروتکل‌ها رویداد را برگزار کنیم.

وی افزود: امسال هم طبق پلتفرم‌های همیشگی‌ از اردیبهشت ماه کار سازماندهی رویداد را شروع کردیم و احساس می‌کنم که نتایج آن را هم گرفتیم. البته آن چیزی که در استانداردهای شرکت بهاران به عنوان برگزار کننده و ظرفیت‌های این بازار و اقتصاد کشور وجود دارد، به اعتقاد من خیلی فراتر از این است، ولی قبول کنیم که برخی محدودیت‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، چه در ابعاد داخلی و چه در ابعاد بین‌المللی تاثیر خود را روی رویداد‌های این چنینی هم می‌گذارد.

حمیدیان گفت: ما امسال ۲۵۰ مشارکت کننده داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته  رشد ۲۰-۳۰ درصدی داشته‌. نشست‌های تخصصی ما امسال از عمق و محتوا برخوردار بود، بخش محتوایی  به دو دلیل  برنامه‌ریزی به موقع، حضور موثر اساتید، کارشناسان و دست‌اندرکاران اقتصادی کشور چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی مناسب بود.

وی گفت: مضاف بر اینکه امسال به نوعی نسبت به پنل ها و نشست‌ها یک جراحی انجام داده‌ایم، کمیته محتوایی به ریاست حسین عبده تبریزی تشکیل شد. تلاش کردیم نشست ها عمومی‌تر و کلان‌تر باشد. در مجموع  احساس می‌کنم که کیش اینوکس در طی ۲ سال گذشته به واسطه کرونا و محدودیت‌هایی که وجود آمده بود مقداری از مسیر اصلی دور شده بود و امسال مجدد به مسیر اصلی خو بازگشت.

وی گفت: با توجه به  برنامه ورود پروازها به جزیره کیش و همینطور ضریب اشغال هتل‌ها  در این ایام،  تقریبا می‌شود گفت که گردشگران عادی ورودشان به جزیره محدود‌تر می‌شود و بخش عمده‌ای از ظرفیت‌ها  توسط  فضای نمایشگاه اشغال خواهد شد. از طرفی توراپراتورها هم بیشتر بسته‌های گردشگری‌شان را به نمایشگاه اختصاص می‌دهند. از میزان  پروازها و ضریب اشغال هتل‌ها نشان می‌دهد که ما نسبت به سنوات گذشته یکی از سال‌های پر بازدید رویداد کیش اینوکس بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت بهاران تدبیرکیش گفت: یکی از دلایل استقبال این است که ما بستری را در کیش اینوکس فراهم کرده‌ایم که خود شرکت‌ها سازنده و بازیگران  رویداد کیش اینوکس  هستند. این یک مصداق بارز و خوبی در جهت حمایت و مدیریت و ساماندهی  بخش خصوصی در کارها است. 

وی گفت: امیدواریم در حوزه بین‌الملل گشایش‌هایی ایجاد شود. شما سنواتی را به خاطر دارید که بازدیدکنندگان بین‌المللی‌ خیلی زیاد بودند. امیدوارم در حوزه بین‌الملل این در‌ها باز شود و با حضور و مشارکت بخش بین‌الملل این نمایشگاه گسترده‌تر شود.  بسیاری از شرکت‌هایی که در سنوات گذشته در رویداد حضور داشته‌اند با ما در ارتباط هستند و اعلام آمادگی می‌کنند که به محض اینکه بستر فراهم شود، مشارکت کنند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24